Quinn Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Soit, ik ben de mensen zat, tijd voor wat anders. Bis morgen. Artemis en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Auf wiedersehen. Beter de mensen zat dan zat. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 10 uur geleden zei Reacher: Mooi, jouw bericht @nancy Delen wat je wilt delen en alles daarnaast in je hoofd en hart bewaren. Ik dank je voor jouw bericht, voor mij een oefening, jullie zijn hier al een tijdje en van jullie wil ik dit wel leren. Werkt ook zo IRL bij mij. Ik reageer echt werkelijk overal op. En ben daarna gesloopt. Toen ik uitlogde nam ik me heilig voor om NOOIT hier meer in te loggen, zo druk was mijn hoofd en dat kan nooit mijn bedoeling zijn van mijn AdB deelname nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 20 uur geleden zei Maja: @Lieke7777: jij had vandaag toch een spannende dag? Heb je een goede tijd met jouw sponsor gehad? Ja heb een leuke avond gehad gezellig gekletst en vanmorgen vroeg weer naar het werk gegaan . Weekend alleen overleefd zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden