Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 32 minuten geleden zei ikkanhet: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5235936/zeven-zussen-lucinda-riley-overleden Ik was een tekst aan t plaatsen. Maar mijn rugzak begint te zwaar te worden, ik moet proberen los te laten, zoals @lady janeergens plaatste. Jij weet vast over wat en wie ik het heb. Ik kan blijkbaar zelfs niet om met de woorden "professionele schrijfster" . Gelukkig heb ik geen bier in huis . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Zojuist zei Claudius: Ik was een tekst aan t plaatsen. Maar mijn rugzak begint te zwaar te worden, ik moet proberen los te laten, zoals @lady janeergens plaatste. Jij weet vast over wat en wie ik het heb. Ik kan blijkbaar zelfs niet om met de woorden "professionele schrijfster" . Gelukkig heb ik geen bier in huis . Ja denk het wel te weten. Probeer iets ontspanning te zoeken of iets te kijken. Met bier wordt het er niet beter op. Zet hem op je bent super goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Oh Jane, klinkt lekker en interessant , gezonde snicker bonbons. Mag ik het recept ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Lijkt me ook heel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Webcamera kapot , denk ik. Snel typen heb ik nooit gekund. Ik dacht teksten te dicteren. Maar lukt dus niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 1 minuut geleden zei Claudius: Webcamera kapot , denk ik. Snel typen heb ik nooit gekund. Ik dacht teksten te dicteren. Maar lukt dus niet. Gebruik de webcam nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Gebruik de webcam nooit. Geloof ik. Ik liever ook niet voor teksten. Maar ik zat gisteren een half uur aan een stukje tekst van nog geen pagina lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Nou wat een spannende wedstrijd..... Niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Eigen doelpunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 0-1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 0-2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Ik heb niet bijgelezen, net terug van een heel mooi huwelijk en een fantastische dag Geen moment lastig gehad. Heel de dag mooi en rustig ervaren en veel fijne gesprekken die ik me morgen zonder schaamte allemaal kan herinneren. Ik ben blij & dankbaar dat ik dit zo kon ervaren. Wat een rijkdom dat ik geen drank meer hoef!! Een droge afmelding dus, welterusten allen Quinn, Reacher en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Wat fijn dat het je zo goed is afgegaan en dat je hebt kunnen genieten. Iets erbij om super trots op te zijn topper. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 0-3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 is dat de eindstand? Spierpijnen, ik denk puur van stress die ik mezelf aandoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Zojuist zei Claudius: is dat de eindstand? Spierpijnen, ik denk puur van stress die ik mezelf aandoe. Ja is afgelopen. O dat is niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Ik ga wat strijken , slapen gaat er toch niet inzitten. Huisarts pas terug Maandag en die gaan me toch niets voor de stress voorschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 (bewerkt) Ik heb 2 apps van het EK erop wel grappig die fluit bij aanvang wedstrijd, elke goal en ald het is afgelopen. Strijk ze @Claudiusen probeer je niet te druk te maken. Ga nog ff het slot van het wylde pad in Friesland kijken. slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op 12 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Zojuist zei Bor: Nou wylde pad bestaat niet hoor. Het is Wyldpead. Zo heet het op tv. Ze hadden nog een leuke uitspraak over Friesen..... S'avonds een vent, smorgens abcent haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 1 minuut geleden zei Bor: Geloof je dat? Tis een grapje hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 12 minuten geleden zei ikkanhet: Ik heb 2 apps van het EK erop wel grappig die fluit bij aanvang wedstrijd, elke goal en ald het is afgelopen. Strikk ze @Claudiusen probeer je niet te druk te maken. Ga nog ff het slot van het wylde pad in Friesland kijken. slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op Strijk is gedaan . Is er nog een avondklok? Wandeling met het hondje maken. Niet naar een café hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 O hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Avondklok is al van 8 Mei afgeschaft. Dus wandelen met hondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 1 minuut geleden zei Claudius: Avondklok is al van 8 Mei afgeschaft. Dus wandelen met hondje Wandel ze @Claudiushopelijk kun je straks wat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 (bewerkt) 16 minuten geleden zei ikkanhet: Zo heet het op teevee. Need I say more? 11 juni 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden