Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Zo ook met de veel jongere waar ik als veertienjarige verliefd op was. Ik denk haar gevonden te hebben op Facebook .Zeer onlangs . Ze heeft me niet geantwoord . Blijkbaar is ze zeer hoog opgeleid. Mijn eerste jeugd liefdeseb ik wel op op Facebook als b-vriend. 

bewerkt door Claudius
Geplaatst (bewerkt)
21 uur geleden zei Roberto:

@Claudius, jij hoort wel degelijk op dit forum thuis, omdat jij een drankprobleem hebt.
Maar meerdere forumleden, zowel vrouwen als mannen, storen zich aan jouw obsessie voor jonge meisjes.
Begrijp jij dat?

Hoe staat het nu met jouw alcoholgebruik?

Niet goed. In de PaaZ stoorde zich daar niemand aan dat ik met een zestienjarige  speelde. En dat ze wanhopig zocht naar een spel waar ik beter  in was als zij. Ze haatte  verliezen ; maar vond Toch een spel waar ik beter in was. Schaak Ik Misde toen die bijna zes weken mijn, hondje helemaal niet. Langer duurt een verblijf daar niet. Nogmaals ik dacht dat ze minstens achttien was. 

bewerkt door Claudius
Geplaatst

Dat was tijdens mijn laatste avond in de PaaZ, dat ze schaak speelde met mij. Ze was echt blij. Ze stak haar hand uit naar mij. De enigste maal dat ik haar aangeraakte. Op mijn laatste dag wou ze niet met mij. spelen. En nam ze kort afscheid van mij. Ik vermoed dat de ergo therapeute toen nog met haar gepraat heeft. zij moet zeker ook gezien hebben dat dik verliefd op haar was. Aan de  pyhater en de pshyoloog heb ik het laten weten. De verpleging van de PaaZ kan er niet naast gekken hebben. Dus waar maken jullie je nu druk om? Ik heb het niet kunnen laten om haar gelukkige verjaardag te wensen toen negentien jaar werd. Op Facebook. Ik hoor zeer slecht. Maar ik  hoorde wel toevallige haar volledige naam en geboortedatum tijdens een  wandeling.  Wat niet voor mijn bedoeld was. Ik b begreep haar zeer  goed.  

Geplaatst
41 minuten geleden zei Roberto:

@Claudius, wettelijk gezien is dat toegestaan.
Het gaat hier over het leeftijdsverschil tussen jou en die jonge vrouwen als het om seks gaat.
Een spelletje schaak spelen of een praatje maken is niets mis mee.
Blijkbaar heb jij bijbedoelingen.
Klopt dit?

%Moet ik daarop antwoorden ? 

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb al mijn verliefdheden nog op Facebook als vriend. Niet mijn ex vrouw. Wel niet de zestienjarige  of waar ik verliefd op werd tijdens mijn werk toen ze achttien was. Ik weet niet of ze beseft dat ik nog steeds haar Facebook pagina bezoek. Zij was diegene waar ik snachjt steeds over droomde. Ik had die droom nooit meer na onze eerste ontmoeting . Door op haar naam te zoeken heb mijn veel nieuwe contacten gemaakt. Slechts een zocht ik gedeeltelijk op. Ze had een echt schrijftalent, vooral in erotische verhalen., niet in gedichten  Ze heeft een zeer dikke boek geschreven die ik nog niet gelezen heb. Maar ze wil n iet meer met mij praten. Ik bleef soms tot vier uur op om met te praten terwijl ik om half zeven weer op  moest. En ja ze  is was  zeer jong. En gehandicapt. Ze heeft gelukkig wel een kind kunnen krijg"en voor zover als ik weet. Ze heeft nog steeds een schrijverspagina op Facebook . 

bewerkt door Claudius
Geplaatst

Ik vind het een moeizaam gesprek omdat je steeds zo dronken bent @Claudius. Maar toch maar dit bericht.

Het hebben van bepaalde seksuele voorkeuren maar hier niet aan toegeven omdat je dit zelf niet wilt is iets anders dan het hebben van bepaalde voorkeuren maar hier niet aan toegeven omdat de gelegenheid zich niet voordoet.  

Met de mensen die neigingen hebben maar er niet aan toe willen geven, -met díe Claudius-, voel ik ontzettend mee. Vaak zijn dit mensen die zelf ooit slachtoffer zijn geweest. Ik ben bijna in tranen als ik eraan denk dat je eenzaam met de hondje zelfs het forum niet meer hebt om op terug te vallen.  Pleeg alsjeblieft geen euthanasie.

Maar de @Claudiusdie ik de laatste tijd begin te zien is een wat bozig mannetje, een: het is toch de natuur, ik heb er toch recht op wezen. En die Claudius, die heeft in mijn ogen therapie nodig om erger te voorkomen.  
Ik eindig dit bericht en dit gesprek verder maar. 
Die glimp van goedheid die ik bij je zag, daar hoop ik op. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Reacher:

Ik vind het een moeizaam gesprek omdat je steeds zo dronken bent @Claudius. Maar toch maar dit bericht.

Het hebben van bepaalde seksuele voorkeuren maar hier niet aan toegeven omdat je dit zelf niet wilt is iets anders dan het hebben van bepaalde voorkeuren maar hier niet aan toegeven omdat de gelegenheid zich niet voordoet.  

Met de mensen die neigingen hebben maar er niet aan toe willen geven, -met díe Claudius-, voel ik ontzettend mee. Vaak zijn dit mensen die zelf ooit slachtoffer zijn geweest. Ik ben bijna in tranen als ik eraan denk dat je eenzaam met de hondje zelfs het forum niet meer hebt om op terug te vallen.  Pleeg alsjeblieft geen euthanasie.

Maar de @Claudiusdie ik de laatste tijd begin te zien is een wat bozig mannetje, een: het is toch de natuur, ik heb er toch recht op wezen. En die Claudius, die heeft in mijn ogen therapie nodig om erger te voorkomen.  
Ik eindig dit bericht en dit gesprek verder maar. 
Die glimp van goedheid die ik bij je zag, daar hoop ik op. 

Ik had eerlijk gezegd steeds angst van vrouwen. Ik wou niet naast mijn iets oudere nicht gaan zitten op de bus. Ik overwon mijn angst pas als ik 42 jaar oud was. Ik had enorm veel angst van Aids en mijn ouders wilden niet dat ik uit ging. 

• 3 months later...
Geplaatst

De afgelopen weken zijn voor mij zeer bewogen geweest. Een zo goed als verplichte opname, plotseling op Maandag 12 Augustus 2024 terug opgenomen, mijn hondje in mijn appartement moeten achterlaten. Mijn broer is ze daarna komen ophalen, ze is nu op een zorg boerderij. Natuurlijk met heel wat problemen, medicijnen vergeten, speciaal dieet voedsel dat verdween op de eerste zorgboerderij waar ze maar veertien dagen mocht verblijven. Problemen rond betalingen aan de zorgboerderij. 

Ik slaap daar op een afdeling met bijna allemaal hoogbejaarde en/ of demente personen. Ik mag nu gelukkig op een andere afdeling de therapieën volgen. 

Geplaatst

Claudius, ben jij soms niet gewoon dronken terwijl je hier reageert?

Bij sommige posts denk ik echt: don't talk like that man! Dan kom je echt over als een vies oude mannetje, en dat roept bij vrijwel iedereen denk ik walging op.

Geplaatst
20 minuten geleden zei Strijkbout:

Claudius, ben jij soms niet gewoon dronken terwijl je hier reageert?

Bij sommige posts denk ik echt: don't talk like that man! Dan kom je echt over als een vies oude mannetje, en dat roept bij vrijwel iedereen denk ik walging op.

Wat wil je dat ik hierop antwoord? Ik was dikwijls dronken ja. Ik ben zeer  open naar mijn hulpverleners. 

Geplaatst

Ik heb eigenlijk verschillende verslavingen als ik geen alchohol drink. Teveel chocolade, teveel koffie, teveel eten, teveel water. En als ik iets of iemand graag heb, obsessief gedrag. Ik leg me eigen dan dikwijls geen grenzen op. Al heb ik sommige grenzen nooit overschreden. Maar ik was zeker obsessief in het fietsen. 

Geplaatst

Achtentwintig dagen sinds mijn opname, negentwintig dagen nuchter. Sinds mijn gesprek afgelopen Vrijdag met een psychiater kan ik blijkbaar niet meer slapen. Gisteren in de namiddag nog geblazen. Ik vrees dat ik maar een slaapmiddel heb. En dat is samen zijn met mijn hondje. 

Geplaatst

Tweeëndertig dagen sinds mijn opname en drieëndertig dagen nuchter. Maandag verhuis ik volledig naar een andere afdeling en dan is een andere psyhater verantwoordelijk voor mij. 

Geplaatst

De verhuis gaat vandaag reeds door. Het is een veel betere afdeling voor mij. Ik zou me dus goed moeten voelen? Nee hoor, blijkbaar vinden ze steeds weer andere redenen om mij te straffen. Ze vinden mijn openheid en eerlijkheid niet goed en ook hebben ze er blijkbaar er een bezwaar tegen dat ik in het weekend hier een bezoek kom brengen aan de kliniek. Mijn straf is nu dat ik niet in het weekend thuis mag blijven slapen. Ik vind het nu een grote pesterij en vooral dan dat ik niet samen kan zijn met mijn stervend hondje . Ik heb aan de psyhater verteld dat ik euthanasie overweeg, ik zit in een vicieuze cirkel waarbij ik me steeds slechter voel en helemaal niet geholpen. Er is niets meer in de kliniek waarmee ze me verder kunnen helpen. Ik zou wel de gesprekken missen met de ergotherapeute en de pshyholge, de psyhologe is de beste psyholoog die ik ooit gehad heb. Maar die gesprekken zouden ook kunnen verder gaan in dagbehandeling. 

Geplaatst (bewerkt)

denk je niet dat je héél snel terug zou vallen in het drinken @Claudius?
Als je blijvend naar huis mocht. Je schrijven klinkt alsof je somber bent nu.
Als je nu de beste psych hebt nu, dan mag je er ook op vertrouwen
dat men daar het beste met jou voor heeft en het nodig is dat je blijft.

bewerkt door lady jane
Geplaatst (bewerkt)
Citaat
Citaat
15 minuten geleden zei lady jane:

denk je niet dat je héél snel terug zou vallen in het drinken @Claudius?
Als je naar mocht. Je schrijven klinkt alsof je somber bent nu.
Als je nu de beste psych hebt nu, dan mag je er ook op vertrouwen
dat men daar het beste met jou voor heeft en het nodig is dat je blijft.

Ik heb het gevoel alsof ik hier nooit meer uitkom. Het risico van het drinken zal altijd wel blijven bestaan. Ik ga me pas weer beter voelen als ik samen ben met mijn hondje. Ja ik ben somber, zeer somber. Het is vooral de Psycholooge die ik bijzonder voor mij vind. Maar die beslist niets, dat zijn de psyhaters die beslissen. 

Ik vrees nooit meer de kans te krijgen om nog mogen te slapen met mijn hondje. 

anders gezegd mijn vertrouwen in de psyhaters en de verpleging is totaal weg. 

bewerkt door Claudius
Blijkbaar heb ik teveel op citaat geklikt?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...