lady jane Geplaatst gisteren om 07:27 Rapport Geplaatst gisteren om 07:27 1 uur geleden zei Claudius: Vandaag met Femke naar de dierenarts, ik vrees het advies dat ik ga krijgen. sterkte voor jou en voor Femke
Wendy75 Geplaatst gisteren om 08:23 Rapport Geplaatst gisteren om 08:23 Sterkte Claudius. We gaan duimen voor jullie.
Claudius Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden Mijn troost, mijn houvast, mijn … , allemaal weg. lady jane en Maia reageerden hierop 2
Woman Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Gecondoleerd, Claudius. Ik weet hoe het voelt. Ik mis mijn Zowie nog steeds. Ik droom vaak over haar, dan is het net alsof ze weer bij me is. Hartverscheurend, zo zonder je hondje verder. In het begin vooral zal het kaal voelen. Niet gaan drinken nu hoor, de rouw hoort ook bij je liefde voor je Femke.
Claudius Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden 4 minuten geleden zei Woman: Gecondoleerd, Claudius. Ik weet hoe het voelt. Ik mis mijn Zowie nog steeds. Ik droom vaak over haar, dan is het net alsof ze weer bij me is. Hartverscheurend, zo zonder je hondje verder. In het begin vooral zal het kaal voelen. Niet gaan drinken nu hoor, de rouw hoort ook bij je liefde voor je Femke. Ik ga koffie drinken, daar heb ik vandaag al teveel van gedronken.
Maia Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Jemig wat een klap. Femke was belangrijk voor je. Sterkte.
Maja Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Wat verdrietig @Claudius. Goed besluit om geen alcohol te gaan drinken. Sterkte.
Claudius Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Iedereen bedankt @Woman @Maja @Maia . Ik heb geen antabuse om mij te helpen. En ook niet nodig. Dat werkte toch niet bij mij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden