Spring naar bijdragen

Ik heb een drankprobleem en nog wat anders.


Claudius

Aanbevolen berichten

Waarom stellen ze meer voorwaarden? Welke uitleg krijg je daar bij? Ik kan me moeilijk voorstellen dat professionele hulpverlening "zomaar" zulke ingrijpende keuzes maakt.

En laten we eerlijk zijn: afkicken van een verslaving is ook vaak niet leuk. Wel belangrijk en voor een goed doel. Al het goede komt langzaam zeggen ze wel eens 😉 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bob:

Nee, natuurlijk niet.

Ik weet het niet meer wat ze allemaal van mij willen. Veel van die voorwaarden hadden ze van dag een al kunnen stellen. Bij de AA zweren ze de dat de drank de enigste voorwaarde is. Op de verslavingsafdeling was dit misschien ook genoeg geweest. Maar ja hier zit ik blijkbaar op een afdeling waar ze desnoods voorwaarden uit hun hoed toveren om mij toch maar hier te houden. 

Als de psyhater het nu nog niet weet dat ik enorm lijd door de scheiding met mijn hondje dan gaat ze het nooit niet willen weten. Of ze trekt zich van mijn lijden niets aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady jane Ik had vandaag een gesprek met mijn persoonlijke begeleidster(verpleegster) hier in de kliniek. We zijn op zijn minst overeen gekomen dat mijn wantrouwen in heel het systeem zeer groot is. 

Ze zijn er misschien voor mijn welzijn maar zo voel ik het helemaal niet meer aan. Verder is het nutteloos dat ik mezelf hier blijf herhalen. 

Voor mij is er maar een kans op volledig herstel en dat ontzeggen ze me of proberen me te ontnemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb besloten mezelf te helpen. Het systeem en zeker de psyhater wil me niet helpen te genezen. Dus ik ga het zelf doen. Ook de huisarts wil me niet helpen. Volgende week Dinsdag heb ik nog een afspraak met de huisartsenpratijk. Morgen heb ik nog een afspraak met de thuisbegeleiding. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...