Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Is die psycholoog verbonden aan het AZT? Gewoon een vraag want normaal kun je bij een eerstelijnspsycholoog maar acht sessies doen die terugbetaald worden (als ik mij niet vergis 20 groepssessies). Wat ik fijn vind aan een psycholoog is dat het soms lijkt alsof je maar gewoon aan het babbelen bent, dat je vergeet dat deze ondertussen aan het werken is. Heb er vorig jaar een gezien tussen september en januari en vorige week haar verslag gekregen voor de adviserend geneesheer en dan lees je wel wat ze ondertussen observeren.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 48 minuten geleden zei Mormel: Is die psycholoog verbonden aan het AZT? Gewoon een vraag want normaal kun je bij een eerstelijnspsycholoog maar acht sessies doen die terugbetaald worden (als ik mij niet vergis 20 groepssessies). Wat ik fijn vind aan een psycholoog is dat het soms lijkt alsof je maar gewoon aan het babbelen bent, dat je vergeet dat deze ondertussen aan het werken is. Heb er vorig jaar een gezien tussen september en januari en vorige week haar verslag gekregen voor de adviserend geneesheer en dan lees je wel wat ze ondertussen observeren. Ik ging te rade bij een die verbonden is aan het AZT, maar ik vond dat het niet klikte tussen ons, nu zoek ik elders hulp. Ook volg ik groepsessies bij het CGG. Ook naar de herstelacademie ga ik nog. Mormel reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden