renaldo61 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Een korte sessie van mindfulness kan ik aan, maar een lange ga ik niet meer proberen
renaldo61 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik ben bijna zeker dat ik aan mijn langste opname een trauma heb overgehouden. Vandaag werd ik weer eens herinnerd aan mij opname daar.
stroumfke Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 minuut geleden zei renaldo61: Ik ben bijna zeker dat ik aan mijn langste opname een trauma heb overgehouden. Vandaag werd ik weer eens herinnerd aan mij opname daar. ja ik denk da ook
renaldo61 Geplaatst gisteren om 02:21 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 02:21 Ik moet om niet teleurgesteld te worden, me steeds inbeelden dat het slechts mogelijk scenario zich gaat voltrekken. Gewoonlijk is het ook het steeds het slechts mogelijk scenario dat zich bij mij voltrekt. Bijvoorbeeld in het huis waar ik woon gaan er verbouwingswerken gebeuren. Er werden mij 3 opties gegeven. 1. In mijn studio blijven tijdens de verbouwingswerken. 2. In een andere studio of kamer geen wonen in het huis tijdens de verbouwingswerken. 3. Naar een ander huis verhuizen. Maar uiteindelijk willen ze dat ik alleen maar voor optie 3 ga. Waarom me dan hoop geven en laten doorschijnen dat de keuze aan mij is?
Moeps Geplaatst gisteren om 05:28 Rapport Geplaatst gisteren om 05:28 Goed nieuws! Kies dan nu voor een woning waar je wel vrij bent om huisdieren te houden! bumperjim reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst gisteren om 05:57 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 05:57 Voorlopig blijf ik in een woning van Hestia wonen. Tot ik wat anders vind
stroumfke Geplaatst gisteren om 06:18 Rapport Geplaatst gisteren om 06:18 20 minuten geleden zei renaldo61: Voorlopig blijf ik in een woning van Hestia wonen. Tot ik wat anders vind ok
Mormel Geplaatst gisteren om 12:31 Rapport Geplaatst gisteren om 12:31 6 uur geleden zei renaldo61: Voorlopig blijf ik in een woning van Hestia wonen. Tot ik wat anders vind Overleg dit zeker met andere personen. Ik heb zelf mijn huis verbouwd en al deed ik het meeste zelf, dan nog was dit niet evident om daarin te wonen (stof en vuiligheid overal en constant), als er aannemers langskwamen zat ik constant in het lawaai,... In jou plaats zou ik echt overwegen om op dat derde aanbod in te gaan en misschien mag je dan inderdaad een huisdier houden.
renaldo61 Geplaatst gisteren om 13:33 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 13:33 Al mijn 3 keuzes @Mormel zijn nog steeds woningen van Hestia
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het blijft een strijd, ik heb heel dikwijls of toch regelmatig momenten dat ik terug wat alcohol zou willen drinken of gewoon proeven. Maar ik ben zeker dat na een eerste een tweede zou volgen en dan ben ik weer vertrokken en dat wil ik niet meer. lady jane reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 39 minuten geleden zei renaldo61: Het blijft een strijd, ik heb heel dikwijls of toch regelmatig momenten dat ik terug wat alcohol zou willen drinken of gewoon proeven. Maar ik ben zeker dat na een eerste een tweede zou volgen en dan ben ik weer vertrokken en dat wil ik niet meer. je hebt gelijk het eerste glas leid tot een tweede enz
Bob Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het helpt ook om er niet steeds over na te denken. Eenmaal een besluit nemen, klaar. Al is het voor een beperkte tijdsduur, het besluit staat vast. Komt er dan zo'n trekmoment dan denk je "O ja, daar heb je het weer, dat heb ik wel vaker, maar het gaat wel over."
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 31 minuten geleden zei Bob: Het helpt ook om er niet steeds over na te denken. Eenmaal een besluit nemen, klaar. Al is het voor een beperkte tijdsduur, het besluit staat vast. Komt er dan zo'n trekmoment dan denk je "O ja, daar heb je het weer, dat heb ik wel vaker, maar het gaat wel over." Dank U Bob, ik dacht al bijna dat ik daar alleen last van had.
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Op 1-2-2026 om 10:23 zei renaldo61: Misschien heb ik dit reeds eens geplaatst. Eenmaal ik tot het besef was gekomen dat alchohol voor mij niet langer de oplossing was ging het eigenlijk zeer makkelijk om aan de verleiding te weerstaan. Daarom dat ik misschien soms zo weinig begrip toon naar andere alchohol gebruikers, diegene die moeite hebben om te stoppen hebben volgens mij de wil nog niet om te stoppen. Het helpt ook om je eigen teksten terug te lezen misschien. Je schrijft dat "het een strijd blijft" maar volgens mij klopt dat niet.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Lonster1: Het helpt ook om je eigen teksten terug te lezen misschien. Je schrijft dat "het een strijd blijft" maar volgens mij klopt dat niet. Ja ik zal soms wel tegenstrijdigheden schrijven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden