renaldo61 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Een korte sessie van mindfulness kan ik aan, maar een lange ga ik niet meer proberen
renaldo61 Geplaatst gisteren om 05:44 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 05:44 Ik ben bijna zeker dat ik aan mijn langste opname een trauma heb overgehouden. Vandaag werd ik weer eens herinnerd aan mij opname daar.
stroumfke Geplaatst gisteren om 05:46 Rapport Geplaatst gisteren om 05:46 1 minuut geleden zei renaldo61: Ik ben bijna zeker dat ik aan mijn langste opname een trauma heb overgehouden. Vandaag werd ik weer eens herinnerd aan mij opname daar. ja ik denk da ook
renaldo61 Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden Ik moet om niet teleurgesteld te worden, me steeds inbeelden dat het slechts mogelijk scenario zich gaat voltrekken. Gewoonlijk is het ook het steeds het slechts mogelijk scenario dat zich bij mij voltrekt. Bijvoorbeeld in het huis waar ik woon gaan er verbouwingswerken gebeuren. Er werden mij 3 opties gegeven. 1. In mijn studio blijven tijdens de verbouwingswerken. 2. In een andere studio of kamer geen wonen in het huis tijdens de verbouwingswerken. 3. Naar een ander huis verhuizen. Maar uiteindelijk willen ze dat ik alleen maar voor optie 3 ga. Waarom me dan hoop geven en laten doorschijnen dat de keuze aan mij is?
Moeps Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goed nieuws! Kies dan nu voor een woning waar je wel vrij bent om huisdieren te houden! bumperjim reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Voorlopig blijf ik in een woning van Hestia wonen. Tot ik wat anders vind
stroumfke Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 20 minuten geleden zei renaldo61: Voorlopig blijf ik in een woning van Hestia wonen. Tot ik wat anders vind ok
Mormel Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 6 uur geleden zei renaldo61: Voorlopig blijf ik in een woning van Hestia wonen. Tot ik wat anders vind Overleg dit zeker met andere personen. Ik heb zelf mijn huis verbouwd en al deed ik het meeste zelf, dan nog was dit niet evident om daarin te wonen (stof en vuiligheid overal en constant), als er aannemers langskwamen zat ik constant in het lawaai,... In jou plaats zou ik echt overwegen om op dat derde aanbod in te gaan en misschien mag je dan inderdaad een huisdier houden.
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Al mijn 3 keuzes @Mormel zijn nog steeds woningen van Hestia
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden