ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goedmorgen! @nancy heel erg veel sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 @nancy heel veel sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goede morgen nogmaals @nancy Zo weer een dagje werken vandaag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goedemorgen @Lieke7777 hier ook werken. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Fijne werkdag @niks en @Lieke7777 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen @haralden @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 (bewerkt) Werk ze @niks goede morgen @harald 4 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen @Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Gaat best goed hier, alleen die nachtmerries en misselijk wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Zojuist zei Etty: Hoe komt dat, misselijk? Vanavond weer een nieuwe aflevering van The handmaid's tail @ikkanhet, wat vind je ervan tot nu toe? Of het misselijk is van het dromen ik weet het niet. Ja ik vindt het een super serie @Ettyhet wachten op een nieuwe is steeds zo jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 En wachten met kijken tot er meer staan hou ik niet vol haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 1 minuut geleden zei Etty: Zie je een relatie met het thema van dit forum? Uh nee, maar het is nog vroeg. Pas een koffie gehad. Dan moet je me ff een hint geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 1 minuut geleden zei Etty: Ik vind dit seizoen wel minder, maar ben zo'n fan dat het me niet kan schelen. Melk maar uit! Misschien komt het spannendste nog nu June terug is. Hoop het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Maar ik kijk het meestal overdag omdat het dan al op videoland staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 1 minuut geleden zei Etty: Een voorkeur voor bingen, niet kunnen doseren, dat werk? Ik ben wel blij dat er steeds maar 1 aflevering beschikbaar wordt. Ik zou anders blijven kijken en bij de 3e af en toe in slaap sukkelen. En dan niet meer weten wat ik heb gemist, zodat je ook door de stukken heen moet die je al wel hebt gezien. Of het laat zitten. Het is opvreten in plaats van kijken. Bij videoland kun je ook niet zo goed door de beelden heen zoeken, zoals bij netflix. Owja dat klopt helemaal inderdaad. Ja ik heb dat soms ook dat ik denk nu heb je niet gedronken en weet toch niet meer wat er gebeurd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Zojuist zei Etty: Ik kijk overdag geen tv. Als je me dat wel ziet doen, dan gaat het niet goed met me. Bij mij andersom doe ik het niet dan ben ik ziek. Maar ik heb ook de tijd omdat ik niet werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 ben net aan het neuzen bij hotels in Scheveningen, 1 nacht in het Kurhaus in prive suite 945 euro. O is dat alles, ik kom eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Wauw @Etty... geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Heerlijk @Etty genieten dus. En gelijk heb je. We gaan wel een weekend weg maar echt niet waar ze 945 euro per nacht vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 @nancy (ik weet het: blauw blokje ) succes vandaag. Want dat wordt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Voor mijn verjaardag in september hebben we al 2 nachtjes het hampshire hotel in Scheveningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Da’s toch voor een habbekrats @ikkanhet Ook al zo’n leuk woord: habbekrats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen @Reacher dat doe je goed. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden