ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Nou en deze PDS-er kan het weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Het hangt ervan hoeveel je eet en wat je eet. Als je t menu goed uitzoekt is er weinig te poepen. Ik heb zelf nooit daarmee geexperimenteerd maar ik zie het bij de hond. Goedkoop voer = explosieve poep. Iedereen heeft al ontbeten denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Nou en deze PDS-er kan het weten Wat is PDS? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Zojuist zei fleurtje: Wat is PDS? Prikkelbaar darm syndroom, heette vroeger spastische darm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 1 minuut geleden zei bumperjim: Het hangt ervan hoeveel je eet en wat je eet. Als je t menu goed uitzoekt is er weinig te poepen. Ik heb zelf nooit daarmee geexperimenteerd maar ik zie het bij de hond. Goedkoop voer = explosieve poep. Iedereen heeft al ontbeten denk ik? nee moet nog ontbijten hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 1 minuut geleden zei bumperjim: Het hangt ervan hoeveel je eet en wat je eet. Als je t menu goed uitzoekt is er weinig te poepen. Ik heb zelf nooit daarmee geexperimenteerd maar ik zie het bij de hond. Goedkoop voer = explosieve poep. Iedereen heeft al ontbeten denk ik? Echt? Moet je eigenlijk ook poepen als je een vloeibaar dieet zou aanhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Zojuist zei ikkanhet: Prikkelbaar darm syndroom, heette vroeger spastische darm. Ohw..das niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 1 minuut geleden zei fleurtje: Echt? Moet je eigenlijk ook poepen als je een vloeibaar dieet zou aanhouden denk het wel denk maar aan drank dat weten we allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Zojuist zei fleurtje: Ohw..das niet goed Nee krijg je gratis maar drank maakt dat nog erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ik ga dadelijk een crackertje eten met geitenkaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 1 minuut geleden zei fleurtje: Echt? Moet je eigenlijk ook poepen als je een vloeibaar dieet zou aanhouden Mini wel lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Zojuist zei ikkanhet: denk het wel denk maar aan drank dat weten we allemaal. Kan me dat niet meer herinneren. Ik heb nooit enkel en alleen gedronken denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Zojuist zei fleurtje: Kan me dat niet meer herinneren. Ik heb nooit enkel en alleen gedronken denk ik O ik wel vaak dagen zonder iets te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Wie is mini? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Dat is de lieve baby van @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Zojuist zei ikkanhet: O ik wel vaak dagen zonder iets te eten. Maar dan funtioneer je toch niet meer? Ik en geen eten...komt niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Amai ook een goeie morgen en smakelijk! aan een interessante discussie wil ik altijd wel iets toevoegen dus kan ik me toch weer niet inhouden : elke dag is mss niet noodzakelijk maar een regelmatige stoelgang is toch belangrijk voor het algemene welzijn! Zoals ze nu beginnen ontdekken hoe belangrijk de darmen eigenlijk zijn, niet alleen voor de lichamelijke maar ook de mentale gezondheid...darmen zijn de nieuwe hersenen... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Hé @fleurtje je moet hier vaker komen ouwe geit, je wordt gemist Ging het nou over Belgisch poepen? Dan minstens elke dag. Is er al een dagpact? Nee toch? Dagpact: Quinn Artemis en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 1 minuut geleden zei fleurtje: Maar dan funtioneer je toch niet meer? Ik en geen eten...komt niet goed Ja dat zijn dagen van drinken, slapen en zo door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Dat is de lieve baby van @niks Ohw ja, die poept er vast niet naast! Vreemd..nou dat is dan ook weer uit de wereld. Mensen poepen ongeacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Joepiedepoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Zojuist zei Quinn: Hé @fleurtje je moet hier vaker komen ouwe geit, je wordt gemist Ging het nou over Belgisch poepen? Dan minstens elke dag. Is er al een dagpact? Nee toch? Dagpact: Quinn stoeffer...minstens elke dag. Welke hand? Musashi en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Dan moet je je indenken hoe het is als je twee weken niet kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 3 minuten geleden zei Musashi: .darmen zijn de nieuwe hersenen... Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Zojuist zei fleurtje: stoeffer...minstens elke dag. Welke hand? Da's niet poepen, dat is een tussendoortje. Hoe is het in Verweggistan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden