bolletje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 6 minuten geleden zei Reacher: Bolletje? Dikke knuffel!!! Waarom? Even lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Ik loop er vandaag bij als blonde Edward Scissorhands in drag Hell ja, dit helpt! Paarse lipstick? Witte schmink? Spikes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Maar als je niet naar buiten durft dan is het beter thuis blijven. Is dansen op harde muziek wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aivy84 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 13 minuten geleden zei ikkanhet: Kom jij uit Limburg? Hahaha nee zuid holland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ik heb Bowie op. En War of the Worlds staat klaar, die ouwe. En het lijntje naar vandaag voel ik weer. VIII en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei bolletje: Och lieffie, wat is er nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 En ik bedenk dat ik op de dagdraad zit. Okay... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Oh gecondoleerd lieve @bolletje! Ik lees het nu. Dikke dikke knuffel. Goed dat je er vrede mee hebt want als er iemand van dieren houdt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 @aivy84 welkom hier. Volgens mij zoekt @Inzichzelf nog een maatje. @Quinn wat vervelend dat je je zo voelt. Volhouden hé! Anders krijg je billenkoek van @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Heb de ramen allemaal gewassen, nu ga ik zo een stukje lopen met mini. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Lieve @bolletje denk aan jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 8 minuten geleden zei Quinn: Hell ja, dit helpt! Paarse lipstick? Witte schmink? Spikes? Nee zoals ik er altijd uit zie maar dan met jurk aan. Hoebedoeljewitteschmink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zojuist zei Reacher: Nee zoals ik er altijd uit zie maar dan met jurk aan. Hoebedoeljewitteschmink Jurk? Cool. Edward was toch enorm bleek? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zojuist zei Quinn: Jurk? Cool. Edward was toch enorm bleek? I know. Ik plaagde wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zojuist zei Reacher: I know. Ik plaagde wat. Doe maar niet. Of wel. Geen idee. Misschien wil ik ook wel een jurk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Je mag mijn jurk wel. Geef mij maar een hoodie. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 13 minuten geleden zei aivy84: Hahaha nee zuid holland De foto komt me bekend voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Veel plezier trouwens buiten, @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Mini snurkt nog @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Wel fijn dat je dan zoveel contacten hebt @Inzichzelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Waarom vandaag een jurk eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aivy84 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 5 minuten geleden zei ikkanhet: De foto komt me bekend voor Hahahaha was ooit mn fb profielfoto maar lijkt me sterk dat je t daarvan herkent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zojuist zei Quinn: Waarom vandaag een jurk eigenlijk? Tja ik dacht dat @bumperjimjarig was Eerlijk gezegd greep ik iets uit de kast, wilde het weer terugstoppen en bedacht toen ‘why not’ . Quinn en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Nou je hebt echt schrijverstalent, bestaat dat forum niet meer, of een ander schrijversforum misschien? @Inzichzelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden