ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 heb je gewoon rood of donker rood? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Youtube heb ik ook, kan het niet missen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Zit wel prijsverschil in de verschillende kleuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 1 minuut geleden zei Bor: Donker. Hou op! Ik ga je op negeren zetten hoor! Hoezo lieverd, maak ik je gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Ben het helemaal met je eens @adri02, achter die veel te goedkope kleding zit een wereld van onderdrukking, onderbetaling en kinderarbeid. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Dan moeten jullie gewoon hele dure kleding kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 en zo goedkoop is het ook allemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 en als je in Nederland besteld zijn er ook mega veel winkels die daar inkopen. Amazone, bol.com etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 en als je van een pensioen voor 1 persoon leeft reken je alles graag uit. Ik heb nul inkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: en als je van een pensioen voor 1 persoon leeft reken je alles graag uit. Ik heb nul inkomen. Oké maar je zegt wel: mijn kasten zijn overvol, 4 broeken besteld. Dus tja, als je weinig inkomsten hebt... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 dan is kringlopen ook een leuk milieu- en prijsbewust tijdverdrijf Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 1 minuut geleden zei niks: Oké maar je zegt wel: mijn kasten zijn overvol, 4 broeken besteld. Dus tja, als je weinig inkomsten hebt... de een geeft het aan dit uit en de ander aan dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Zojuist zei ikkanhet: de een geeft het aan dit uit en de ander aan dat. en ik ben wat kilo's aangekomen dus veel past niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 3 minuten geleden zei lady jane: dan is kringlopen ook een leuk milieu- en prijsbewust tijdverdrijf dat is een keuze voor iedereen, ik hoef geen tweede hands. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 @ikkanhet ik snap de verleiding geloof ik wel. Je hebt veel meer spullen voor beduidend minder geld. Ik bestel nooit kleding online en sowieso niets uit China. Maar ik zit in de luxe positie dat ik principes goed uit kan voeren ook. En het is gemakkelijk praten voor een ander. Ik ga proberen een boterham op te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 1 minuut geleden zei Quinn: @ikkanhet ik snap de verleiding geloof ik wel. Je hebt veel meer spullen voor beduidend minder geld. Ik bestel nooit kleding online en sowieso niets uit China. Maar ik zit in de luxe positie dat ik principes goed uit kan voeren ook. En het is gemakkelijk praten voor een ander. Ik ga proberen een boterham op te eten. Ja en als ik mijn kasten opruim geef ik het meestal weg via een site voor mensen die echt bijna niets hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Weggeven vind ik sowieso altijd een mooie actie @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Zojuist zei Quinn: Weggeven vind ik sowieso altijd een mooie actie @ikkanhet ja geeft een goed gevoel heb ook een kennisje in Brabant die geen cent te makken heeft daar kom ik een keer per kwartaal met mijn auto goed vol geladen met vanalles wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Doneer ook elk jaar voor sint voor elk kind en help een nederlandse vrouw die in Turkije opkomt voor de zwerfhonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Je stuitert een beetje, volgens mij. Gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Je stuitert een beetje, volgens mij. Gaat het? Ja hoor gaat prima met mij. Ik tik zoals ik ben en ben een kletskous. Vroeger noemde ze me kwebbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Gezellig ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Mijn moeder moet daar altijd heel erg mee lachen ze zei altijd voor te kletsen heb jij geen drank nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 1 minuut geleden zei Bor: Nou ik vind het nogal kort door de bocht om te reageren met omdat we eens een leuke broek kopen/delen op deze site meteen daarvan te maken we teren op kinderarbeid. Dan weet je bar weinig van mij. Ja het is niet gauw goed hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Ja het einde is zoek als je overal rekening mee moet houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden