Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 10 minuten geleden zei Quinn: Dat helpt zeker. En je beeld klopt wel hoor, het was goed, dat weet ik zeker. Mijn emotionele rooie heeft soms gewoon last van stress door prestatiedrang. En ik kan het er nu even niet bij hebben, de stress van een ander. weet je,..toen ik net op forum kwam , had ik de grootste klik met jou. Dat zeg ik om je te steunen. Verder heb ik geen advies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Had, zegt ie, hard hoor Ik hoef geen advies, het was gewoon jammer en ik herkende een patroon. Okay, omdat we graag eerlijk zijn, goed dat er geen drank in huis is, gekibbel is een prima excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Zojuist zei Cleo66: Nou zeg Bob ik maak ook een keer een grapje, maar dan vliegt Bob erin. Trots op zijn joh, meestal prikt @Bob daar dwars doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Had, zegt ie, hard hoor Ik hoef geen advies, het was gewoon jammer en ik herkende een patroon. Okay, omdat we graag eerlijk zijn, goed dat er geen drank in huis is, gekibbel is een prima excuus. ben blij,..ik twijfelde ff op een hele preek te beginnen dat jij wel gezin hebt en ik niet,..en dat je niet beseft hoe gelukkig je bent. Maar ik ging voor " om je te steunen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 6 minuten geleden zei Vocatus: weet je,..toen ik net op forum kwam , had ik de grootste klik met jou. Dat zeg ik om je te steunen. Verder heb ik geen advies herhaling waardig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 2 minuten geleden zei Cleo66: Nou zeg Bob ik maak ook een keer een grapje, maar dan vliegt Bob erin. cleoooooooo ,..mn klavertje 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Zojuist zei Vocatus: ben blij,..ik twijfelde ff op een hele preek te beginnen dat jij wel gezin hebt en ik niet,..en dat je niet beseft hoe gelukkig je bent. Maar ik ging voor " om je te steunen" Bespaar me die preek maar ja, ik weet heel goed hoe rijk ik in die zin ben en dat ik nul reden heb om te klagen of depressief te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 9 minuten geleden zei Quinn: @Lieke7777 ja, ik weet het wel. Zij wil iets van mij, kan het niet aangeven en ik heb hier en nu niet de fut om te gaan graven en trekken. Zoiets. Vandaag niet in elk geval. Misschien lukt het volgende keer wel of je kan er later op terug komen als je meer vut hebt. Het kan zoveel waardevoller worden als je dit tegen elkaar kan uitspreken ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 5 minuten geleden zei Quinn: Bespaar me die preek maar ja, ik weet heel goed hoe rijk ik in die zin ben en dat ik nul reden heb om te klagen of depressief te zijn. ik bespaar je haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 1 minuut geleden zei Cleo66: Wel leuk , alleen moet ik eerlijk zeggen dat mijn man altijd, wanneer hij een staatslot koopt , hij her mij niet verteld. Want zodra ik het weet , hebben we geen prijs, zoveel geluk breng ik blijkbaar . Dussssss Vocatussss , dan weet je dat Maar als jij denkt dat ik geluk breng..... dat geeft wel een beter gevoel moet ik zeggen ahhh oke,..ik wil zeker niet tussen jou en je man komen . maar leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 4 minuten geleden zei Lieke7777: Misschien lukt het volgende keer wel of je kan er later op terug komen als je meer vut hebt. Het kan zoveel waardevoller worden als je dit tegen elkaar kan uitspreken ... lieke juist jij bent een goed voorbeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Zojuist zei Vocatus: lieke juist jij bent een goed voorbeeld Dank je ben er zelf nog enorm lerende in ook hoor . Want ik vind het niet altijd makkelijk . En zeker niet altijd doe ik het juist maar blijf het proberen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 3 minuten geleden zei Cleo66: Nou dat kom je niet hoor , het gaat om het feit of ik geluk breng of niet jij brengt geluk. geloof mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 (bewerkt) half smile 2 mei 2021 bewerkt door Vocatus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 beetje moe maar ik ga slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 God, wat mis ik Jopie! lady jane, bumperjim, Sowhat en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 2 uur geleden zei haddock: God, wat mis ik Jopie! ik herinner me toen ik heel ver terug ging,..jopie zei;...minder lulllen en meer schrobben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden