ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Goeiemorgen lieve mensen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Goedemorgen @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Goeiemorgen @niks fijn dat je het gisteren allemaal naar tevredenheid hebt mogen meemaken. Dat gevoel is ook een heleboel waard. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Zojuist zei Renaldo61: Goeiemorgen @ikkanhet en @niks, je bent er weer vroeg bij, ik heb al met mijn hondje gespeeld, bijt mij , wat ze nooit , ow zal dat met de ouderdom te maken hebben of pijn misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Pijn misschien @Renaldo61? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ze zal zich toch op de 1 of andere manier ongemakkelijk voelen als ze normaal nooit bijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 1 minuut geleden zei Renaldo61: nee hoor , ze heeft nu geen pijn Beetje kunnen slapen vannacht? Zojuist zei Renaldo61: Lieve mensen , ze bijt me nooit , het gaat over een onnozel spelletje van mij ja dan moet je dat er ook bij vertellen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ja inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Nog een kop koffie en dan naar het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Fijne werkdag @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Komt wel goed, kijken of de bewoners wakker zijn zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 @Borveel plezier met je zoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 20 minuten geleden zei Renaldo61: Lieve mensen , ze bijt me nooit , het gaat over een onnozel spelletje van mij Soms is het niet het moment, maar meestal proberen ze dat eerst anders duidelijk te maken: wegkijken, gapen, enz, vervolgens evt bovenlip omhoog, grommen. Bijten komt pas daarna als het goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 (bewerkt) Het kan ook een jacht-reflex zijn, bijten van de prooi. Als de hond eeg opgewonden raakt door het spelletje en als het jacht-gerelateerd is kan er een oud instinct aangesproken worden en bijt de hond per ongeluk in je vingers. Het is dan niet kwaad bedoeld maar wel vervelend. Ik zie het vaak gebeuren op de hondenclub. 1 mei 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Renaldo61: Ik ga de video zo laten , ik steek soms mijn vingers in haar muil als ze gaapt of mij aan t likken is . Meer is het niet Tja Honden zijn handig genoeg met hun muil maar als je daar 1000 keer je vingers insteekt kan het 1 keer foutgaan als de hond er ff geen zin in heeft. Dan worden alle andere waarschuwings signalen geskipt want het ligt dan veel meer voor de hand om direkt maar even "knak" te doen op die vingers. Lijkt me iig. Maar reken je gelukkig want als je hond had gewild dan had je nu een paar vingers minder Als je ziet hoe ze soms stokken van ruim 2 cm dik doormidden bijten... 1 mei 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Hoe zou je hetzelf vinden als iemand je een vinger in je muil steekt als je gaapt @Renaldo61? bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Alleen als er slagroom aanzit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Goedemorgen frummers, Bakje om de dag te beginnen maar. Het is een vorm van spelen dus van jouw hond Renaldo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 onze hond heeft diegene die mijn leven zuur maakte tot 2010 ook meegemaakt en beet ook ineens. Blijkbaar mishandelde hij hem soms. Kan er nog steeds verdrietig van worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ai, dat is niet fraai Ikkanhet, inderdaad, verdrietig als zoiets gebeurt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Je zou eigenlijk eerst een verplichte cursus moeten volgen zoals ze dat in Zwitserland doen. Mijn opa sloeg de hond ook als hij "stout" was, maar dan wel met de krant, zodat de hond zou denken dat de krant hem sloeg. Wat een flauwekul zeg, hoe erg kan je een hond onderschatten, maar indertijd als knaapje geloofde ik dat alsof het rechtstreeks uit de bijbel kwam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 mijn hond kreeg nooit slaag ofzo van ons. Wat ze doen, doen ze meestal niet voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 HIhi, de opvattingen over hoe een hond denkt en over hoe je een hond moet behandelen zijn behoorlijk veranderd in de loop der jaren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Onze hond kon wat uitvreten en erna zat die je met zijn trouwe hypnotiserende oogjes aan te kijken van It wasn't me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden