lady jane Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Hulp kunnen aanvaarden maakt veel uit Lieke ervoor open staan dat iets anders mogelijk is. En tegelijkertijd, we weten zo weinig echt van elkaar hier, leed valt niet te vergelijken jeugdtrauma's en omstandigheden ook niet. met de beetjes die we hier lezen, lezen we fracties van wat was en is en dan nog, lezen we op onze eigen subjectieve manier alles en vullen gaten in met ons eigen brein. We zijn nooit klaar, zoveel is voor mij wel duidelijk geworden, en mocht ik denken van wel, dan hoef ik maar naar mijn kinderen te kijken om beter te weten. Minky reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Gelukkig kon jij hulp accepteren @Lieke7777, vertrouwen geven aan behandelaars en jezelf eerlijk onder ogen komen. Dat zal niet makkelijk voor je geweest zijn maar het heeft er wel voor gezorgd dat je jongens weer naar huis konden. Je hoefde het niet alleen te doen maar je moest het wel zelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden