Spring naar bijdragen

Hallo allemaal! Ik stel mij graag even voor.


19Geeky91

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben 19Geeky91, mijn eigen naam is Stefan. Ik ben hier nieuw, zoals eigenlijk wel duidelijk is.

Ik ben 29 jaar oud en recent gestopt met drank. Helaas ben ik verslaafd geraakt na het overlijden van mijn moeder, maar inmiddels ben ik nu op de goede weg! Op dit moment heb ik 6 weken en 2 dagen niet gedronken en daar ben ik heel erg trots op. Het stoppen met drinken heb ik tot nu toe helemaal zelf gedaan, maar ik heb wel hulp gezocht om mezelf verder beter op de rit te krijgen. 

Ik heb dit forum enkele weken geleden ontdekt en heb mij nu maar besloten om aan te melden. De verhalen die ik heb gelezen, maar ook zeker de reacties, vond ik fijn. Die hebben mij, naast vele andere dingen, geholpen om vol te houden en dat werkt tot op heden nog steeds. Ik zal dan ook onderwerpen volgen en ook zelf eens mijn verhaal gaan delen. Alleen op dit moment voel ik mij nog niet zelfvertrouwd genoeg om mijn hele verhaal te delen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen en welkom. Wat goed dat je gestopt bent met drinken, hou vol, het leven wordt er veel beter van maar dat heb je zelf vast ook al ontdekt. Hier meelezen en -schrijven helpt mij goed om gemotiveerd te blijven, hopelijk werkt het voor jou ook zo.

Weet je zeker dat je je echte naam hier bekend wilt hebben? In principe kan iedereen hier meelezen waardoor de meesten van ons ervoor kiezen om een niet herkenbare naam te gebruiken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Yana:

Goeiemorgen en welkom. Wat goed dat je gestopt bent met drinken, hou vol, het leven wordt er veel beter van maar dat heb je zelf vast ook al ontdekt. Hier meelezen en -schrijven helpt mij goed om gemotiveerd te blijven, hopelijk werkt het voor jou ook zo.

Weet je zeker dat je je echte naam hier bekend wilt hebben? In principe kan iedereen hier meelezen waardoor de meesten van ons ervoor kiezen om een niet herkenbare naam te gebruiken.

 

Dankjewel! Ik heb zeker ontdekt dat het veel beter is zonder. Hoewel dat, zeker de eerste 2 weken, best wel heel erg moeilijk was. De eerste 2 weken heb ik veel interne conflicten gehad. Deze zijn niet weg, maar wel beter onder controle voor mezelf. Mijn echte voornaam vind ik geen probleem om te delen, maar heel erg bedankt voor de waarschuwing. 

 

14 uur geleden zei Cleo66:

Welkom hier . Ook ik heb mijn  verslaving "overwonnen " door hier te schrijven,  te lezen en te delen met lotgenoten .  Ben je allang gestopt en dronk je erg veel ? Je mag heel trots op jezelf zijn dat je je verslaving de baas wilt worden . Je bent 29 , nog een heel leven voor je.  Wanneer je slaaf word van alcohol leef je je leven niet meer , maar ben je aan het overleven . Je drukt als het ware de stopknop in . Maar je staat nu weer op start . Succes 

Dankjewel! Ik ben nu 6 weken gestopt met drinken. Ik dronk, in mijn inzicht, veel te veel. Hoewel (sommige mensen in mijn omgeving lijken daar bagatelliserend op te reageren) het bier was, was ik aan het einde van mijn dag toch regelmatig van de kaart. Ik dronk overigens ook echt 7 dagen per week. Hoewel het nog maar 6 weken is, ben ik sinds afgelopen week begonnen met leren. Dit helpt mij heel erg goed merk ik. Dit is puur theoretisch nog, maar daar zal ook praktijk bij gaan komen.

 

14 uur geleden zei lady jane:

Welkom Geek. Dapper dat je na de verkenning hier
mee gaat schrijven. Voor mij was dit forum een keerpunt.
Dat gun ik jou ook. Wat een toekomst kun je nog opbouwen
zonder drank. Ben er een beetje sjaloers op!! ga ervoor joh.

Dankjewel! Ik kreeg een fijn gevoel toen ik hier begon rond te kijken en te lezen en dat is voor mij ook wel doorslaggevend geweest om mij hier ook aan te melden. Juist omdat hier lotgenoten zijn, denk ik dat ik veel beter begrepen wordt als ik ergens mee zit. Mijn omgeving is begripvol en ze zijn ook trots, maar ik heb toch al ervaren dat ze niet volledig begrijpen waar ik mee te kampen heb op bepaalde dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...