Spring naar bijdragen

Maandag 22 maart 2021

Maja

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Musashi:

Grrr...hier (weer) geen appreciatie voor eten dat ik had klaar gemaakt...je hoeft het niet lekker te vinden maar een beetje appreciatie voor het werk mag wel vind ik. Ooh wee als ik zelf een (kleine) opmerking maak als hij kookt maar mijn eten dag na dag afbreken vind ik ook niet leuk hoor! Blinde vink met gepofte zoete aardappel, gestoofde knolselder en warmoes...ok dat het geen culinair hoogstandje is maar het is wel voedzaam en doordeweeks, mag het ja!? Ben boos...want al derde dag op rij commentaar!!

en om @Quinn alvast voor te zijn: morgen mag hij kiezen tussen paprikachips of Brinta! :D

Mensen die klagen over het eten, mogen zelf koken. Vanochtend was het brinta, vanavond inderdaad paprikachips. 

Zo maar naar bed met een pilletje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan  @Bor   de sterkste schakel blijven  dat kan je .  En ondertussen  wel lief  voor jezelf  blijven  hoor .. jullie  zijn een sterke  fam samen niets kan jullie  breken  .  Misschien  simpel  gezegd maar ik bedoel  de saamhorigheid  kunnen jullie  samen  mag je trots  op zijn als mem ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei lady jane:

ik keek via ziggogo

Had je nog vergeten je te bedanken voor het antwoord, was direct gaan kijken op die Ziggogo, ken ik niet! Precies wel leuke dingen op maar was nog te lui om verder te kijken/ log in te maken...is het gratis? (Sorry weer lui om op te zoeken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Musashi:

.is het gratis?

voor mij wel, dankzij de code delen door vriend
Als jij ook geen ziggo hebt, jun je un je netwerk vragen wie wel en vragen of je hun inlogcode mag delen.
Iedereen mag op 3 plekken inloggen met die code. (de bedoeling was oorspronkelijk dat bijv. 3 gezinsleden
elk tegelijk in 1 huis kunnen kijken, maar men kan dus ook op vakantie, opbezoek of bij vrienden kijken zo).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei lady jane:

voor mij wel, dankzij de code delen door vriend
Als jij ook geen ziggo hebt, jun je un je netwerk vragen wie wel en vragen of je hun inlogcode mag delen.
Iedereen mag op 3 plekken inloggen met die code. (de bedoeling was oorspronkelijk dat bijv. 3 gezinsleden
elk tegelijk in 1 huis kunnen kijken, maar men kan dus ook op vakantie, opbezoek of bij vrienden kijken zo).

Tx! Met Netflix doen we het ook zo, met 3 gezinnen. Ziggogo is bij ons niet zo ingeburgerd denk ik dus zal moeilijk worden... Tx anyway!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...