Quinn Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 4 uur geleden zei Musashi: Grrr...hier (weer) geen appreciatie voor eten dat ik had klaar gemaakt...je hoeft het niet lekker te vinden maar een beetje appreciatie voor het werk mag wel vind ik. Ooh wee als ik zelf een (kleine) opmerking maak als hij kookt maar mijn eten dag na dag afbreken vind ik ook niet leuk hoor! Blinde vink met gepofte zoete aardappel, gestoofde knolselder en warmoes...ok dat het geen culinair hoogstandje is maar het is wel voedzaam en doordeweeks, mag het ja!? Ben boos...want al derde dag op rij commentaar!! en om @Quinn alvast voor te zijn: morgen mag hij kiezen tussen paprikachips of Brinta! Mensen die klagen over het eten, mogen zelf koken. Vanochtend was het brinta, vanavond inderdaad paprikachips. Zo maar naar bed met een pilletje. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Goed gedaan @Bor de sterkste schakel blijven dat kan je . En ondertussen wel lief voor jezelf blijven hoor .. jullie zijn een sterke fam samen niets kan jullie breken . Misschien simpel gezegd maar ik bedoel de saamhorigheid kunnen jullie samen mag je trots op zijn als mem .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Slaap wel lieverds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 23 uur geleden zei lady jane: ik keek via ziggogo Had je nog vergeten je te bedanken voor het antwoord, was direct gaan kijken op die Ziggogo, ken ik niet! Precies wel leuke dingen op maar was nog te lui om verder te kijken/ log in te maken...is het gratis? (Sorry weer lui om op te zoeken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 28 minuten geleden zei Musashi: .is het gratis? voor mij wel, dankzij de code delen door vriend Als jij ook geen ziggo hebt, jun je un je netwerk vragen wie wel en vragen of je hun inlogcode mag delen. Iedereen mag op 3 plekken inloggen met die code. (de bedoeling was oorspronkelijk dat bijv. 3 gezinsleden elk tegelijk in 1 huis kunnen kijken, maar men kan dus ook op vakantie, opbezoek of bij vrienden kijken zo). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Zojuist zei lady jane: voor mij wel, dankzij de code delen door vriend Als jij ook geen ziggo hebt, jun je un je netwerk vragen wie wel en vragen of je hun inlogcode mag delen. Iedereen mag op 3 plekken inloggen met die code. (de bedoeling was oorspronkelijk dat bijv. 3 gezinsleden elk tegelijk in 1 huis kunnen kijken, maar men kan dus ook op vakantie, opbezoek of bij vrienden kijken zo). Tx! Met Netflix doen we het ook zo, met 3 gezinnen. Ziggogo is bij ons niet zo ingeburgerd denk ik dus zal moeilijk worden... Tx anyway! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 oh Belgie he? Hier zijn KPN en Ziggo het grootst geloof ik< en worden vooral ook door sportliefhebbers gebruikt, want duurder dan anderen. En ja ik deel mijn Netflixcode ook weer, zo kun je altijd iemand blij maken en zelf ook gemaakt worden. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden