lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Deborah Harris (achternaam twijfel ik over) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Debby Harry lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 D’r zit een zpelfaut in @haddock. Ik weet niet hoe kinderachtig ik moet of mag zijn En LJ heeft ook een beetje gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Gun je m gewoon aan Jane, toch? Debbie zeker, was niet zeker. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 samen goed Hadd, mag jij eerst nu kan ik Bull kijken, en dan heb ik daarna misschien ook wel een vraag. Ben hier niet zo goed in, maar vind het wel leuk. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Klopt @haddock! Debbie of Deborah. Leuk @lady jane! Tot straks dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Ok, Jane, ik geef de aftrap: Hoe heette de schipper die met zn bemanning overwinterde door het behouden huys te bouwen op Nova Zembla? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Ik heb het geweten maar ben het ook weer vergeten. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Kapitein Gielis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Helemaal goed, ouwe knakker! Jij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Nou ja, helemaal, Barentsz, kort voor Barentszoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Hoe heet het prachtige boek over de zoon met autisme, van een beroemd dirigent en wie heeft het geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 17 minuten geleden zei lady jane: Hoe heet het prachtige boek over de zoon met autisme, van een beroemd dirigent en wie heeft het geschreven Oei, mij te moeilijk hoor Jane. In de trant van: wie werd waar geboren en door wie werd hij hoe genoemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 hint; Jaap van Zweden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 10 uur geleden zei haddock: Debby Harry Deborah Harry was dus de juiste spelling, doet het ertoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Aaltje van Zweden; Om wie je bent fijne quizdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Wie regisseerde The Lady vanishes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Hitchcock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Jij....baas! Helemaal goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Dus.... jij bent nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Wie schreef ‘ Under The Volcano’? Het is ook verfilmd, prachtig boek, prachtige film, n must voor iedere zuiplap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Ah twee verwante geesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Mmmmokay... Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 E. A. Poe, one of my favourites Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Leuk, knakker, Edgar Allan spuugde er ook niet in. Als de Koraskov of Alzheimer mij pakt ga ik ook met n pak geld op tocht, though he did without! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden