lady jane Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) ik begon weer eens bij de laatste te reageren dat deed ik vandaag al te vaak zo lees ik ook de krant of een tijdschrift niet slim hier gefeliciteerd Reacher!!! 25 april 2021 bewerkt door lady jane Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ken je deze films Haddock? Ze lijken me echt iets voor jou Dat is een compliment by the way. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Jazeker ken ik Paul! The loveable alien. Ik ben? Maar ik heb toch valsgespeeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Zojuist zei Reacher: Jazeker ken ik Paul! The loveable alien. Ik ben? Maar ik heb toch valsgespeeld? Ja en? Met valsspelen win je soms oorlogen. Hup hup, een vraag. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 En ik vond Shaun of the dead het beste. Alles klopte aan die film. Welke vond jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ook Shaun. Die zat briljant in elkaar. Maar de anderen zijn ook prima. O, en heb je Thrillseekers al gezien? in een pub mag je ook kletsen, toch. Tussen de vragen door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) Even denken... Wie speelde in de Nederlandse theater versie van Torch Song Trilogy de hoofdrol? En wie speelde zijn lief? 25 april 2021 bewerkt door Reacher Woord ‘speelde’ toegevoegd voor duidelijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Nee, ken ze niet. Als ik Shaun of the dead lees denk ik al snel: zal wel Zombie flauwekul zijn. Wie weet ga ik m s zien. detochietwatvooringenomene Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ik word te oud..... Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Ook Shaun. Die zat briljant in elkaar. Maar de anderen zijn ook prima. O, en heb je Thrillseekers al gezien? in een pub mag je ook kletsen, toch. Tussen de vragen door? Nee? Thrillseekers? *Off to Google* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Staat op Prime. @haddock denk ook dat je hem leuk zult vinden. Ja, denk ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Zojuist zei haddock: Ik word te oud..... Egg nie. In je schrijfsels hier ben je in ieder geval nog jong. Daarom denk ik ook dat je het grappig zult vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Thrillseekers is een film met Martin Sheen? Sci fi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Zojuist zei Reacher: Thrillseekers is een film met Martin Sheen? Sci fi? Misschien ook, maar ik bedoel de serie met Simon en Nick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Truthseekers. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Wat! Hebben ze een serie!!! OMG! Beste nieuws van de week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ik dacht dat je vanwege Paul op sci fi overstapte. Google sucks! Eerst kwam ik bij een trance dj terecht en toen bij deze film. Niks geen hit op Nick en Simon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Back on topic @lady jane jij hebt de filmhuis versie van Torch Song Trilogy vast gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 您会说什么语言,中文或其他语言 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 4 minuten geleden zei nancy: 您会说什么语言,中文或其他语言 Ja! Helemaal goed! Nancy is! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Oké, komt ie: Wat betekent: nancy ha sempre ragione. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Nancy houdt van regionale temperaturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Nancy heeft altijd honger? of projecteer ik nu héél erg? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Nee en nee lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Hadden we nog een woord behalve ‘’Nancy’ goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden