bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Haddock is gloeiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Oei fout! Er zijn toch meer landen met een windrichting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei Musashi: Oei fout! Er zijn toch meer landen met een windrichting? Noem er dan 1 behalve het goede antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Nee, Haddock weet t. Maar Oostenrijk blijft ook n Europees land beginnend met n windrichting.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 noordrijn westfalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 of is dat een voetbalclub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Is that the best you can do LJ ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 5 minuten geleden zei haddock: Nee, Haddock weet t. Maar Oostenrijk blijft ook n Europees land beginnend met n windrichting.... helemaal gelijk,..mijn fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 ik weet m, dat landje boven griekenland met dezelfde naam als die provincie van griekenland, die kreeg Noord ervoor wie helpt? met een M Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Jajajaja.... ? Lees terug over Caledonië... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 noord caledonie haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 ik kan er niet opkomen, wat een frustratie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Ja en nou Cale vervangen door.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 M....... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 ik weet m Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 noord macedonie Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 oh die rijmt met caledonie, haha wat een oen ik voel me dom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 YES!!! We hebben een winnares!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 nou BJ jij hebt me erdoor gesleept jij mag nog een vraag bedenken haha ik moet werken nog en koffie zetten wat een bevalling Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Je kan geen oen zijn als je t antwoord hebt toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Maar ik weet de vraag nog niet en kan niet terug lezen! Noord-Korea, Zuid-Korea, Zuid-Afrika,...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Noord-macedonië Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 OK een nieuwe vraag. Noem zoveel mogelijk officiële talen van Zuid-Afrika. (Er zijn er 11) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 1 minuut geleden zei bumperjim: OK een nieuwe vraag. Noem zoveel mogelijk officiële talen van Zuid-Afrika. (Er zijn er 11) Dat heb je weer gegoogled maar: Nederlands, Engels, Swahili, frans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 (bewerkt) Die 11 heb ik gegoogeld maar ik ken er een aantal De talen die Vocatus noemt kunnen goed of fout zijn, laten de volgende antwoordgevers zich niet laten beïnvloeden cq intimideren 14 april 2021 bewerkt door bumperjim Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden