Lonster Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Die film ken ik ook. Ik geloof dat ik daardoor het woord serendipiteit ken. Maar ik houd erg van dat soort woorden, als tautologie, pleonasme etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Maar dat gaat dan meer om taalkunde. Wat betekent misandrie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Dat woord vond ik toen ik zocht op "woorden die niemand kent". Ik kende het nog niet. Ik had trouwens wel gegoogeld op serendipiteit, maar pas nadat ik mijn reactie hier plaatste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Haha, dat is een zieke afkeer van mannen. Las ik toevallig laatst in een boek met een heel vermakelijke context. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Klopt. De tegenhanger van mysogenie, dat ik dan toevallig wel weer kende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 (bewerkt) Nou, Quinn, jij bent! 21 juli 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 53 minuten geleden zei haddock: Nou, Quinn, jij bent! Quinn en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Nou, tijd voor een citaat maar weer eens. Wie zei dit: It is wise to persuade people to do things and make them think it was their own idea. Claudius en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Homer Simpson Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Trump Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Nee. Drie hints: hij was zeer geliefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Roosevelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Oja, wacht ff, laatst gelezen: Gandhi?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Duh. Dat is overduidelijk @haddock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Wat is nou weer overduidelijk haddock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 41 minuten geleden zei haddock: Wat is nou weer overduidelijk haddock? Dit is jouw citaat toch. It is wise to persuade people to do things and make them think it was their own idea. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Jij verklapt ook alles! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Allemaal fout :O Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Peter R de Vries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Ik weet m al, maar illegaal. Is hij ook n tijd geweest….. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Nou weet ik hoe ik aan Gandhi kwam.... Ook illegaal gekeken naar het goede antwoord. Ik had inderdaad laatst over hem en deze uitspraak gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Tja... op zich ben ik wel voor nieuwsgierigheid, is goed voor je ontwikkeling en dat soort. Dus van mij mogen jullie wat bedenken @haddock en @nancy. Gooi nog wel even het goede antwoord erin, okay? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 @haddock jouw beurt! En zeg even het goede antwoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 N.M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 (bewerkt) Ik ben wat ongeinspireerd om het zo maar s te zeggen. Maar toch heb ik er eentje. De BM-er is n wereldberoemde zeilboot in Nederland. Waar staan de letters b m voor? 21 juli 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden