kunsie Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Zojuist zei Artax: Dat is von Dänike als ik me goed herinner. Ja das goed Artax!! Jij mag weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Ik denk een wielewaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) Er was vroeger een mooi liedje over deze vogel maar die weet ik nu ff niet zogauw niet meer.. 5 juni 2021 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Dan horen wij de wielewaal..yes dat is um.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) Kom mee naar buiten allemaal Dan zoeken we de wielewaal En horen we die muzikant Dan is zomer weer in het land.... Deze heb ik opgezocht 5 juni 2021 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Mooi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Ik wist niet dat de Wielewaal echt was weer wat geleerd. Dat vind ik zo leuk aan dit draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Dudeldjoho klinkt zijn lied (bis) dudeldjoh e-hèn anders niet. Zo ken ik t nog van vroeger, lagere school, zingen in canon, geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Heb nog wel n vraag, weer bootje: wat is het verschil tussen n torentuig en n gaffeltuig. Zeilbootje, dat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 (bewerkt) Ik hou van gaffeltuig! Maar feel free, je weet het toch? Doe dr n mooi tekeningetje bij. 6 juni 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Ik ben geen zeiler, aar dit lijkt me niet zo moeilijk. Een gaffel is toch zo'n schuin omhoogstaande balk waaraan de bovenkant van het hoofdzeil is bevestigd? Dan zal gaffeltuig wel de optuiging zijn waarbij van een gaffel gebruik wordt gemaakt, en torentuig de optuiging zonder gaffel, dus met een driehoekig hoofdzeil waarbij de bovenste punt aan de mast zelf is bevestigd. | / <- gaffel | / |/ | | | |________________ | Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Bob had t ook redelijk in t snotje, Artax geeft de uitleg, doe lekker allebei n vraag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 (bewerkt) Een vraag voor de dichters onder ons (of vast vooruitlopend op het sinterklaasfeest). Noem minstens drie woorden die rijmen op yummie. 6 juni 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Das n vraag voor n dummy, al stopt Artax van alles inzn tummie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 (bewerkt) Ik weet wel waar het voor is maar ik weet niet hoe het heet. Iemand anders dus. 6 juni 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Deantivogelpoepdoek Hilbert Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 (bewerkt) Heb ik weer! Maar wat is t echt? 6 juni 2021 bewerkt door haddock nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Wie schreef het prachtige korte verhaal: Dagboek van een Gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Vladimir Tolstoi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Nope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Nee, Bob zit in de goeie hoek. De klinkers in de achternaam kloppen, ook in aantal. Meer hints geef ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei haddock: Deantivogelpoepdoek Hilbert Heu ach laat maar 6 juni 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Wat is er, BJ, in je wiek geschoten? Kan de originele tekst niet meer lezen, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 2 uur geleden zei haddock: Wie schreef het prachtige korte verhaal: Dagboek van een Gek Is het dan Gogol misschien? haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Ik mis ook nog rijmwoorden op yummie. Ik vroeg om minstens drie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden