haddock Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) Da’s te makkelijk, ouwe poseur dewaard 26 mei 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) 3 uur geleden zei bumperjim: Ik heb meerdere malen de vraag gehad wat voor taal men in Nederland spreekt. I kid you not. Wat voor taal spreekt men eigenlijk in Nederland? Ik zeg nou doe eens een gok, nee geen idee. Ze weten nog net dat in België de taalsituatie ingewikkeld is, Nederland is nog een land verder weg, nou daar weten we niks van hoor. Maar dat is toch ook ingewikkeld voor ze? Ons land heet Pays Bas maar ook La Hollande en de taal zou Hollandais maar ook Neerlandais genoemd mogen worden als ik het goed heb. Daar zou ik als ik Fransman was ook moeite mee hebben. Hebben ze het bijvoorbeeld ook zo lastig met Scandinavische landen of weten ze daarvan wel de naam van het land en de taal? 26 mei 2021 bewerkt door Bob Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Jaja, bedek t maar met de mantel der liefde. Gewoon nobheads, maar aan de westkant bij de oceaan kan ik het goed met ze vinden. dealtijdjaloersekustbewoner Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 O, met Fransen is het in mijn ervaring makkelijk vrienden worden, als je het gesprek maar begint met een compliment over hun rijke cultuur en hun interessante historie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Ik denk dat jij met mensen van allerlei culturen vrienden kunt worden @Bob. Dat meen ik. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Het noordelijkste punt van Schotland? (Niet van een eiland) DedoorHaddockzijnopmerkingoverkustbewonersgeïnspireerde nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Heb zelf gevist en gevaren, dus ik zoek de zeezij op. Komt altijd goed, zonder geslijm. Hun de frites, ik de moules. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Cape Wrath, oh nee, da’s de mooiste, John’o Groats. deergewoondhebbende Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Fransen vinden mij nooit leuk, ik eet nl. alleen maar sla en noodles. Geen eer aan te behalen. Ieren en Schotten vinden mij wel aardig (vaak). Oh hee, da’s ook toevallig, het ging net over Schotland! Mijn vraag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 2 minuten geleden zei haddock: Cape Wrath, oh nee, da’s de mooiste, John’o Groats. deergewoondhebbende Nope. Wel vlakbij. Dedaarineententjeweggewaaide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Op het schiereiland. (Als ik het nu maar niet weer verkeerd onthouden heb ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Ik ben zo anglofiel als de hel. Mijn eerste buitenlandse reis was liftend naar Blighty. Het jaar erop met de motor. Zeker n paar keer per jaar. Leuk concert? Ging ik op vrijdagavond op de Norton, saturday show, home in time, soms. Veel laterder heb ik Schotland gevist, op de Lochs, in de Highlands, geweldige mensen. We zijn er zelfs getrouwd. deidioot Reacher en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 By Jove! Ik geloof dat ik je steeds toffer ga vinden @haddock. Ooit door Schotland gelift, zonder een cent te makken. Ik zal nooit Ullapool vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Maar ik ga slapen. Ik lees het morgen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 How about Wick? Slaaplekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Geduckducked, en je zou kunnen zeggen dat er iets noordelijker nog iets is. Maar dat kun je altijd. denoordster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 30 minuten geleden zei haddock: John’o Groats Die is het toch? Dat had ik tenminste willen antwoorden, maar Haddock was me voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Volgens de trotse Schotten die er wonen en de duck van Haddock niet @Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Dunnet Head. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Filmcitaat (ongeveer, want uit mijn hoofd) - ‘Jeez, what do you have in there? A dead rat?’ - possible reactions..... (scrolling) ‘f#ck you #ssh@le’ Welke film was dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Het was niet Bambi! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 When Harry met Sally. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Jullie zijn grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Citaat uit dezelfde film en dan is het een makkie. Ail bie bak nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Oef... I don't know how much longer I can hold this! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden