Quinn Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Zojuist zei Reacher: @haddockvindt het ook Dan moet het wel waar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Eeks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Heb je nog een hint over de brown ale? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 @haddock!!!! Waar zijt gij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 (bewerkt) Still here, now off to bed! 22 mei 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Hint: je maakt nogal n show van jezelf...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Geordie circus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Neuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Geordie spectacle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Misschien kun je een paar letters geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ik geef m bijna weg: exhi..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Exhibitionism! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Exhibition beer! Jij mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Nog een sportvraag en dan mogen films en literatuur weer een keer toch? Ik ben lief geweest toch @Moeps Welke schaatser beweerde destijds dat hij uitgleed over vogelpoep tijdens een wedstrijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Verdorie, Hilbert wist ik ook! Het lijkt n topper, maar die heb geen kuif. Dus zeg ik Kuifeend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Kuifeend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Oh, Haddock is me voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 En t is goed, gegoogeld. Wat zijn de voornamen van vader en zoon Hill, beide wereldkampioen F1? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Da’s de helft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Hahaha! Ja, het mag altijd hoor Reacher! Ik weet alleen niet vaak het antwoord. Ook niet over de F1 trouwens. Ik weet gewoon niet zo veel... Wat ik wel weet is dat jij volgens mij heel vaak lief bent voor iedereen hier! En om nog even op je vraag van gister terug te komen, ja, ik woon ook in Frankrijk. Weer in een andere hoek dan BJ en Yana. nancy en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 En Moeps, ik ben altijd blij als ik jouw avatar zie! Reacher en Moeps reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 25 minuten geleden zei Moeps: Wat ik wel weet is dat jij volgens mij heel vaak lief bent voor iedereen hier! Dat weet ik ook! Hè ik weet ook eindelijk eens wat. . O ja, de kuifeend wist ik ook. nancy en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 57 minuten geleden zei haddock: Da’s de helft Deze (A): Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Nee, joh, deze reed m er finaal uit! Reacher en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden