Bob Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 (bewerkt) Er is nog geen goed antwoord gegeven. Het zijn wel allebei Europeanen. Ik vind hun namen wel grappig omdat ze je inderdaad makkelijk op het verkeerde been kunnen zetten. 20 mei 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Dat is trouwens een goede eigenschap voor een tennisser: de ander op het verkeerde been zetten. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Nope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Ze spelen momenteel de derde en beslissende set. Het spant er nog om. Maar dat helpt jullie natuurlijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Rinderknech heeft zojuist gewonnen. Zal ik de landen maar zeggen? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 (bewerkt) Jannik Sinner is Italiaan. Als je hem ziet zou dat ook niet je eerste gok zijn. Arthur Rinderknech is een Fransman. 20 mei 2021 bewerkt door Bob Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Dan mag iemand anders een vraag bedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 De Johannes Passion van J.S. Bach (of is het de Matthäus?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Jullie zijn ook net een tennissetje Supersnel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Als het de Matthäus is had ik het fout. Maar ik twijfelde inderdaad. Nou toch maar een nieuwe vraag dan. Hoeveel tijdzones zijn er in het land India? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 1 Omdat me dat het meest verrassend lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Ik wil je oneindige wijsheid niet in twijfel trekken @haddockmaar is 7 niet er veel? Ok ik trek je oneindige wijsheid toch in twijfel haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 (bewerkt) Reacher heeft het goed! Er is maar 1 tijdzone. Qua breedte zouden er normaal gesproken 2 tijdzones in passen maar om het voor de inwoners eenvoudig te houden hebben ze een tijdzone er tussenin gekozen. Als je er heen gaat moet je je klok een geheel aantal uren plus 30 minuten verzetten. 20 mei 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Yes!!! Ik sla even over, ik voel me nogal brak en ga vroeg slapen. Ik geef de beurt aan @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Uhhhhhhhh.....ik ben óók moe... . Duzzzzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 1 uur geleden zei Reacher: Ik wil je oneindige wijsheid niet in twijfel trekken @haddockmaar is 7 niet er veel? Ok ik trek je oneindige wijsheid toch in twijfel Lucky number, not Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Hoe noemen de inwoners van Liverpool zichzelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Ze zien zichzelf niet als Engelsen in ieder geval... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Beatles lady jane, Reacher, nancy en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 (bewerkt) Skouzers, I’ve got Skous friends 21 mei 2021 bewerkt door haddock nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Jeetje, ik dacht dat deze vraag wel moeilijk zou zijn . Maar Haddock heeft het goed en mag verder voor de koelkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 (bewerkt) Nou, in het licht van t voorgaande: hoe noemen ze lui uit Newcastle? dezichersnelvanafmakende 21 mei 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Geordies! haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden