Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s O ja, dan ben ik aan de beurt natuurlijk. Uit welk land komt de beste koffie ter wereld? Hint: het is niet Groningen.
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Jamaar jamaar dat is toch subjectief? Of heeft de wereld erover gestemd?
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Okay okay, andere vraag. Wat is onmisbaar als je gaat liften tijdens het eind van de wereld?
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Something old, something new, something borrowed, something blue Cornetto?
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dat is geen hint. Dat is het antwoord op alles, het leven en het universum.
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik weet nog de gids zelf en een handdoek maar er was meer dacht ik.
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Gerelateerd: welk boek werd in de jaren 60 tijdelijk in de ban gedaan omdat het drugsgebruik zou verheerlijken.
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hé, wat leuk dat je meedoet! 😃 Het is een kinderboek. Vergat ik er bij te zeggen. Niet uit Nederland. MaryArt reageerde hierop 1
Artax Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hoe heet het ook al weer... Dat meisje dat " down the Rabbit hole ging"....
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s De schrijver werd ervan beticht dit onder invloed van cocaïne te hebben geschreven. Even een vraag opgezocht. Vraag: Als je niest, hoeveel km/uur gaat zo'n nies dan je lichaam uit?
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s O, was Alice geband? Who the fuck is Alice? 4 minuten geleden zei Lonster1: De schrijver werd ervan beticht dit onder invloed van cocaïne te hebben geschreven. Even een vraag opgezocht. Vraag: Als je niest, hoeveel km/uur gaat zo'n nies dan je lichaam uit? Ligt eraan hoeveel coke er in je neus zit. Bob reageerde hierop 1
Artax Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Lonster1: De schrijver werd ervan beticht dit onder invloed van cocaïne te hebben geschreven. Dat, maar Alice haar wonderlijke reis zou ook een metafoor zijn voor een lsd trip... Maar daar heb ik verder geen verstand van...
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s De snelheid van de lucht bij een nies? Ik gok op 120 km/u.
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Geen slechte gok (!) maar het is iets hoger.
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Maar wel vlak in de buurt en daar er geen concurrentie is, mag jij @Bob Ik las het in een artikel waarin wordt beschreven hoe gevaarlijk het kan zijn om je neus dicht te knijpen bij een niesprikkel. Je zet dan veel druk op je oren of hersenen. Volgens de KNO arts: Volgens hem kun je het beste met open mond niezen, maar dan wel in de binnenkant van je elleboog. "Zo komen er geen bacteriën op je hand terecht, die je vervolgens weer zou kunnen verspreiden." Zo'n nies raast met 150 kilometer per uur je lichaam uit. Iets om over na te denken, de volgende keer dat je je neus en mond dichtknijpt. 1 uur geleden bewerkt door Lonster1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden