Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden O ja, dan ben ik aan de beurt natuurlijk. Uit welk land komt de beste koffie ter wereld? Hint: het is niet Groningen.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Jamaar jamaar dat is toch subjectief? Of heeft de wereld erover gestemd?
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Okay okay, andere vraag. Wat is onmisbaar als je gaat liften tijdens het eind van de wereld?
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Something old, something new, something borrowed, something blue Cornetto?
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat is geen hint. Dat is het antwoord op alles, het leven en het universum.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Precies. Dus wat neem je mee als lifter?
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik weet nog de gids zelf en een handdoek maar er was meer dacht ik.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gerelateerd: welk boek werd in de jaren 60 tijdelijk in de ban gedaan omdat het drugsgebruik zou verheerlijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden