Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Zojuist zei Quinn: Elk jaar dat ze meedoen.
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Hahah, zou zomaar kunnen Moeps... Ik herinner het me omdat ik het zo verschrikkelijk leuk vond indertijd... maar inderdaad: ik bedoelde 1988,,,
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik heb het even opgezocht, maar het is inderdaad het EK hoor Moeps...
Moeps Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dat was volgens mij het team van Van Basten, Gullit en Rijkaard enzo. Daar ben ik dan ook maar een beetje blijven hangen wat mijn voetbal-kennis betreft! 🤣 Allé, ik blijf dicht bij huis : Wat is de bekendste Nederlandse zanger aller tijden hier in Frankrijk? (En in NL wat minder bekend overigens)
Yana Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Dave, ... oh dat had Yvonne al gezegd 🫣 7 uur geleden bewerkt door Yana
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Geen idee. Is het goede antwoord al gegeven, Moepsje?
Francoise Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 2 uur geleden zei Yvonne: In welk jaar won Nederland het EK voetbal? 1988
Moeps Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Sorry, was even weg, maar inderdaad Dave! Goh, ik dacht dat ik een echte hersenkraker had, ik had nog nooit van hem gehoord voordat ik hier kwam!
Moeps Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 2 uur geleden zei Quinn: Jacques Brel was een Belg hoor @Moeps En dat wist ik dus ook niet!
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mmmmmm… ik heb het idee dat jij het antwoord wel weet Artax. *knijpt ogen samen*
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het antwoord mag ook gegeven worden in de vorm van een plaatje.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Huh huh … Ik geloof je. * neus groeit* 🍏
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mooi! Maar ik dacht meer aan het uitbeelden van het antwoord.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ach wat doe ik ook moeilijk. Q is ‘m!
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wat is de verbindende factor (het is een voorwerp) tussen de drie films van Edgar Wright en Simon Peggy?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden