Hadocque Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 (bewerkt) Zo wordt ie wel erg makkelijk. Maar ‘t is niet ‘ Going Good’. 4 november 2021 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 @Hadocque omdat je zo graag wilt, mag jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Mooi niet, ik had t bewust fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Ik weet bij god niet waar het over gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 12 minuten geleden zei Boekanier: Ik ook niet, zal wel weer een netflix, prime of videoland dingetje zijn. Inderdaad. En daar vul ik mijn tijd niet mee. Geen idee dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 2 uur geleden zei Hadocque: Mooi niet, ik had t bewust fout. Weet ik. Maar iemand moet. 25 minuten geleden zei nancy: Inderdaad. En daar vul ik mijn tijd niet mee. Geen idee dus. Beter vullen met The Voice inderdaad. --- Goed. Dat was Breaking Bad, inmiddels al tien jaar oud en winnaar van prijzen enzo. Info voor de cultuurbarbaren: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Breaking_Bad Hadocque en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Laat die iemand dan opstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 @Pinkman had het geweten. Zijn nickname komt daar toch van? Hoe lang werd de langste mens ooit? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Pinkman is die linkerman in beeld op het plaatje. Maar dat was de vraag niet. 2m42 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 3 uur geleden zei Quinn: Weet ik. Maar iemand moet. Beter vullen met The Voice inderdaad. --- Goed. Dat was Breaking Bad, inmiddels al tien jaar oud en winnaar van prijzen enzo. Info voor de cultuurbarbaren: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Breaking_Bad Flauw. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Ja, wellicht flauw. Want dat elitaire daar vul ik mijn tijd niet mee van jou vond ik zo aardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Ja, wellicht flauw. Want dat elitaire daar vul ik mijn tijd niet mee van jou vond ik zo aardig. Dat ging over Netflix en dat soort zenders. Daar heb ik namelijk geen tijd voor, ik kijk sowieso heel weinig tv. Het is maar net zoals je het leest. Heeft niks met elitair te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 @nancy je hebt vast gelijk. Ik zit nogal aan de randen van irritatie en agressie en daar word ik niet leuker van. Sorry, niet eerlijk om dat zo af te reageren. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 27 minuten geleden zei Quinn: Ja, wellicht flauw. Want dat elitaire daar vul ik mijn tijd niet mee van jou vond ik zo aardig. Ik had het ook zo gelezen @nancy Goed dan dat het er nog even over gaat. . Zit nochtans niet op wat voor randjes dan ook, misschien op het randje van waanzin maar dat is al zo lang De langste mens was langer @Lonster Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 8 minuten geleden zei knakker: Zes ellen en een span Precies op de microgram. @knakker is En ik ga wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Een beuk denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Een linde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Als het een klein blad is, ongeveer vijf centimeter, dan zou ik gokken op een berkenblaadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Toevallig deze week een les over gegeven . Anders had ik het niet geweten, hoor.. Even een nieuwe vraag bedenken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 ik ga ff netflixen, geen tijd voor deze flauwekul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 (bewerkt) # 4 november 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 (bewerkt) 29 minuten geleden zei Hadocque: ik ga ff netflixen, geen tijd voor deze flauwekul # 4 november 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 @Hadocqueplagerik! Steek al je Kuifjes in de fik @nancy Dat zal ‘m leren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 De langste mens ooit was zo’n 2.7 m geloof ik. Even checken. Klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 38 minuten geleden zei Reacher: @Hadocqueplagerik! Helemaal niet! Het ging hier nergens over dus ik dacht: laat me eens iets hoogcultureels op netflix opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden