Spring naar bijdragen

Donderdag 11 februari

ikkanhet

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Lieke7777:

@Smaragd   @lady jane vroeg  het ook al ben je aan hyper en  droogdrinken of heb je toch  bier gehaald  ?  Sorry  dat ik het vraag . ? 

Jij mag ook op mijn facebook btw. Echt zou ik heel fijn vinden, kijk maar, moet allemaal prive hier dan krijg je mijn naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Smaragd:

Nu snap ik het, was zo raar maar goed je bent veilig, dat is belangrijk. Je bent ook een lastig iemand net als ik denk ik :D;)

Wat vind jij de definitie van lastig? en wanneer is lastig echt lastig? Zeg eens eerlijk als je dat wilt natuurlijk, heb je wel bier gehaald? Zie een verschil met vanmiddag net uit je dienst 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Smaragd:

Ja ben gay, ben dus al lastig zonder bier kun je nagaan! Nee niet gedronken nog niet en als het wel zo was, dan ga ik hier verwijderd worden dus het antwoord zal alijd nee zijn. Er zijn maar 2 echte alcoholisten op dit forum ik en @Bor

Plaag nu beetje, ben droog maar zo hyper kan beter drinken idd en dat bedoelde ik vanmiddag nu heb je de narigheid ervan. Ben echt zo hyper kan het niet helpen, ga muziek luisteren trance is beter

Nee hoor ik net zo goed, anders zou ik hier niet zijn. Dus kan me dat allemaal heel goed voorstellen, tekort hier om er een juist beeld bij te schetsen natuurlijk. Heel goed van je dat je niet gedronken hebt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het zo jammer dat je hier niet eerlijk mag en kan zijn, dan ga je liegen etc. Ik snap dat niet op een forum als dit maar goed. Morgen vette kater. Nu voel ik mij nog goed morgen niet en als je drinkt weer wel. De moderator snapt dat niet en velen hier niet. Ja als je hooguit 2 glazen wijn per week veel vond, dan zit je hierr voor de fun of leedvermaak? Van mij mag het allemaal, aandacht kan ook nog. Tot morgen misschien.

:moon::lips::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Smaragd:

Vind het zo jammer dat je hier niet eerlijk mag en kan zijn, dan ga je liegen etc. Ik snap dat niet op een forum als dit maar goed. Morgen vette kater. Nu voel ik mij nog goed morgen niet en als je drinkt weer wel. De moderator snapt dat niet en velen hier niet. Ja als je hooguit 2 glazen wijn per week veel vond, dan zit je hierr voor de fun of leedvermaak? Van mij mag het allemaal, aandacht kan ook nog. Tot morgen misschien.

:moon::lips::rose:

Je mag hier zeker eerlijk zijn @Smaragden als je gedronken hebt mag je dat ook gerust zeggen. Daarvoor zijn we hier toch maar begrijp je ook goed hoor.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @ikkanhet hoop echt dat meer mensen zo gaan denken als jij, jij bent heel dichtbij mij, veilig.

Er worden hier echt mensen afgeserveerd, vind het niet om aan te zien, kan er niet tegen. Loop al een uur tegen iemand aan te praten, ja ze is echt mensen. Hou niet van melden, toch geen nsb hier. Log uit nu. Tot morgen, de schade had ook 18 kunnen zijn. We gaan het morgen zien. Mis C gvd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En niet een paar moraal ridders gaan dit bepalen, nooit!!!!! Dan heb je een slechte aan mij en blijf ik leven idd :D:angry::lips:

Snap @lady jane wel dat ze het wil scheiden, prive en hier maar dat zegt eigenlijk alles hoe nep de reacties zijn dan, ik niet want ik ben mezelf! Duh. Niet trots op maar goed. Is geen viva forum hier. 

Nu kappen smar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zegguhhh....lieve Smar, over Facebook gesproken..je hebt me ooit ontvriend omdat je geen mensen van het forum er meer op wilde. Toen maakte jij die keuze. Nu maakt Jane een keuze, gewoon respecteren. Reacties zijn niet nep, maar mensen hechten aan hun privacy. Maak er nou niet meer van. 

Ga lekker slapen, morgen weer een dag. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei nancy:

Zegguhhh....lieve Smar, over Facebook gesproken..je hebt me ooit ontvriend omdat je geen mensen van het forum er meer op wilde. Toen maakte jij die keuze. Nu maakt Jane een keuze, gewoon respecteren. Reacties zijn niet nep, maar mensen hechten aan hun privacy. Maak er nou niet meer van. 

Ga lekker slapen, morgen weer een dag. :heart:

Niet waar je staat nog steeds als vriend er

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ikkanhet:

Ik heb vorige week in mijn binge een paar keer de bier express laten komen. Duur grapje kan ik vertellen. Heb nog niet gedronken maar heb het wel in huis of beter in de schuur. Zullen de meeste het ook niet mee eens zijn maar werkt voor mij het beste.

Eindelijk iemand die echt is, dacht al waarom  kent niemand dat, zijn ze zo dom en ik zo slim hihi, nee is niet leuk maar is wel zo. Heb liever eerlijk dan geniepig en gemeen en moraalridders zij kunnen mijn kont op, hou het nog netjes 

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei nancy:

Nee hoor, ik zoek je al tijden. 

Maar heeee...even over nu, probeer het toch maar te beperken nu. Misschien heb je nu wel genoeg gehad? 

Meen je dit echt? Dacht al ze is niet zo actief op fb en heb berichten openbaar gezet, je moet van C gelezen hebben, ben nietboos op je, denk dat jij mij verwijderd hebt? Kan toch ook haha. Ga kijken nu ja is genoeg zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...