Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: @Smaragd @lady jane vroeg het ook al ben je aan hyper en droogdrinken of heb je toch bier gehaald ? Sorry dat ik het vraag . ? Jij mag ook op mijn facebook btw. Echt zou ik heel fijn vinden, kijk maar, moet allemaal prive hier dan krijg je mijn naam. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 1 minuut geleden zei Smaragd: Wel droog of niet, kan gebeuren. Je lacht teveel, ik weet het al. Hou op ermee. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd ik huil ook wel hoor is ook verlichtend Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Zojuist zei Fabienne1985: Reageerde op lika wat ze zei over hoogtevrees Nu snap ik het, was zo raar maar goed je bent veilig, dat is belangrijk. Je bent ook een lastig iemand net als ik denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Zal en mag ik eerlijk zijn....................Dat kan hier dus niet en dat is jammer. Meen ik echt, laat maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Vertel @Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Niks aan de hand, ga zo slapen wel jammer dat het hier niet eerlijk kan maar goed. @Lieke7777 je had al zo een rot dag, hou je goed lieverd. Dank en tot morgen.. Ga spelletje doen en muziek en dan zzzzz Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 12 minuten geleden zei Smaragd: Nu snap ik het, was zo raar maar goed je bent veilig, dat is belangrijk. Je bent ook een lastig iemand net als ik denk ik Wat vind jij de definitie van lastig? en wanneer is lastig echt lastig? Zeg eens eerlijk als je dat wilt natuurlijk, heb je wel bier gehaald? Zie een verschil met vanmiddag net uit je dienst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 @Smaragd ben je aan het drinken ? Als dat het is mag je best eerlijk zijn ' het is dan even niet anders .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 2 minuten geleden zei Smaragd: Ja ben gay, ben dus al lastig zonder bier kun je nagaan! Nee niet gedronken nog niet en als het wel zo was, dan ga ik hier verwijderd worden dus het antwoord zal alijd nee zijn. Er zijn maar 2 echte alcoholisten op dit forum ik en @Bor Plaag nu beetje, ben droog maar zo hyper kan beter drinken idd en dat bedoelde ik vanmiddag nu heb je de narigheid ervan. Ben echt zo hyper kan het niet helpen, ga muziek luisteren trance is beter Nee hoor ik net zo goed, anders zou ik hier niet zijn. Dus kan me dat allemaal heel goed voorstellen, tekort hier om er een juist beeld bij te schetsen natuurlijk. Heel goed van je dat je niet gedronken hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 10 en nu ga ik iets anders doen, heb er geen zin meer in. Thats me. So be it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Nou en anders ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Vind het zo jammer dat je hier niet eerlijk mag en kan zijn, dan ga je liegen etc. Ik snap dat niet op een forum als dit maar goed. Morgen vette kater. Nu voel ik mij nog goed morgen niet en als je drinkt weer wel. De moderator snapt dat niet en velen hier niet. Ja als je hooguit 2 glazen wijn per week veel vond, dan zit je hierr voor de fun of leedvermaak? Van mij mag het allemaal, aandacht kan ook nog. Tot morgen misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 4 minuten geleden zei Smaragd: Vind het zo jammer dat je hier niet eerlijk mag en kan zijn, dan ga je liegen etc. Ik snap dat niet op een forum als dit maar goed. Morgen vette kater. Nu voel ik mij nog goed morgen niet en als je drinkt weer wel. De moderator snapt dat niet en velen hier niet. Ja als je hooguit 2 glazen wijn per week veel vond, dan zit je hierr voor de fun of leedvermaak? Van mij mag het allemaal, aandacht kan ook nog. Tot morgen misschien. Je mag hier zeker eerlijk zijn @Smaragden als je gedronken hebt mag je dat ook gerust zeggen. Daarvoor zijn we hier toch maar begrijp je ook goed hoor. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Dank @ikkanhet hoop echt dat meer mensen zo gaan denken als jij, jij bent heel dichtbij mij, veilig. Er worden hier echt mensen afgeserveerd, vind het niet om aan te zien, kan er niet tegen. Loop al een uur tegen iemand aan te praten, ja ze is echt mensen. Hou niet van melden, toch geen nsb hier. Log uit nu. Tot morgen, de schade had ook 18 kunnen zijn. We gaan het morgen zien. Mis C gvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Ik ga vanaf morgen ook stoppen met dit forum vandaar dat ik vroeg om contact. Niemand kan zijn eigen account verwijderen, dat weet iedereen. Heb er geen zin in meer, kan ook de drank zijn, we gaan het zien. Dag en doei de groeten. Wil naar C. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 En niet een paar moraal ridders gaan dit bepalen, nooit!!!!! Dan heb je een slechte aan mij en blijf ik leven idd Snap @lady jane wel dat ze het wil scheiden, prive en hier maar dat zegt eigenlijk alles hoe nep de reacties zijn dan, ik niet want ik ben mezelf! Duh. Niet trots op maar goed. Is geen viva forum hier. Nu kappen smar! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Zegguhhh....lieve Smar, over Facebook gesproken..je hebt me ooit ontvriend omdat je geen mensen van het forum er meer op wilde. Toen maakte jij die keuze. Nu maakt Jane een keuze, gewoon respecteren. Reacties zijn niet nep, maar mensen hechten aan hun privacy. Maak er nou niet meer van. Ga lekker slapen, morgen weer een dag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Ik heb vorige week in mijn binge een paar keer de bier express laten komen. Duur grapje kan ik vertellen. Heb nog niet gedronken maar heb het wel in huis of beter in de schuur. Zullen de meeste het ook niet mee eens zijn maar werkt voor mij het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 3 minuten geleden zei nancy: Zegguhhh....lieve Smar, over Facebook gesproken..je hebt me ooit ontvriend omdat je geen mensen van het forum er meer op wilde. Toen maakte jij die keuze. Nu maakt Jane een keuze, gewoon respecteren. Reacties zijn niet nep, maar mensen hechten aan hun privacy. Maak er nou niet meer van. Ga lekker slapen, morgen weer een dag. Niet waar je staat nog steeds als vriend er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei ikkanhet: Ik heb vorige week in mijn binge een paar keer de bier express laten komen. Duur grapje kan ik vertellen. Heb nog niet gedronken maar heb het wel in huis of beter in de schuur. Zullen de meeste het ook niet mee eens zijn maar werkt voor mij het beste. Eindelijk iemand die echt is, dacht al waarom kent niemand dat, zijn ze zo dom en ik zo slim hihi, nee is niet leuk maar is wel zo. Heb liever eerlijk dan geniepig en gemeen en moraalridders zij kunnen mijn kont op, hou het nog netjes 11 februari 2021 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 1 minuut geleden zei Bor: Oh nou, ik heb ook altijd alcohol in huis hoor @ikkanhet Moet kunnen toch Bor maar hier wordt altijd geadviseerd alles uit huis te doen. En wijn heb ik tig flessen misschien wel tegen de 100 maar wijn trekt me niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) Maar heeee...even over nu, probeer het toch maar te beperken nu. Misschien heb je nu wel genoeg gehad? 11 februari 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Moet kunnen toch Bor maar hier wordt altijd geadviseerd alles uit huis te doen. En wijn heb ik tig flessen misschien wel tegen de 100 maar wijn trekt me niet. Ik heb ook altijd alcohol in huis, ik woon hier niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 1 minuut geleden zei nancy: Nee hoor, ik zoek je al tijden. Maar heeee...even over nu, probeer het toch maar te beperken nu. Misschien heb je nu wel genoeg gehad? Meen je dit echt? Dacht al ze is niet zo actief op fb en heb berichten openbaar gezet, je moet van C gelezen hebben, ben nietboos op je, denk dat jij mij verwijderd hebt? Kan toch ook haha. Ga kijken nu ja is genoeg zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) Ik kan je idd niet vinden dan heb jij mij op block of ik jou sorry @nancy weet niet hoe dit kan. 11 februari 2021 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden