ikkanhet Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Wonderlijk met holter en al toch 6 uurtjes geslapen... heerlijk. 28 januari 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Mogge ! Geen alcohol vandaag. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 14 minuten geleden zei Johan54: Mogge ! Geen alcohol vandaag. Geen druppel rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 @ikkanhetdáárom had ik zo'n moeilijke rotdag gisteren....ik zat nog in 2020! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Zojuist zei Lika: @ikkanhetdáárom had ik zo'n moeilijke rotdag gisteren....ik zat nog in 2020! Hahahahan zoiets zal het geweest zijn. Gaat het nu wel beter met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Daar ga ik voor zorgen. Naar buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Goedemorgen frummers... Bakje om de dag te beginnen.. 3 minuten geleden zei Lika: @ikkanhetdáárom had ik zo'n moeilijke rotdag gisteren....ik zat nog in 2020! Wáárom zat je nog in 2020 gisteren Lika??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Eerst maar eens goed teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Ik dacht hé dit draadje ziet er raar uit, maar zag dat de titel is gewijzigd. 28 januari 2021 bewerkt door Johan54 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 5 minuten geleden zei Johan54: Goedemorgen allemaal. Ik dacht hé dit draadje ziet er raar uit, maar zag dat de titel is gewijzigd. Ah, er begint me iets te dagen... Jij ook een goedemorgen Johan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 (bewerkt) Hoe is het met jou @Yvonne 28 januari 2021 bewerkt door Johan54 Typo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Goedemorgen! Nog 2 weken en dan begin ik weer met werken. Aan de ene kant zin in, aan de andere kant... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Geen druppel Ik ook, geen druppel.. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Goedemorgen allemaal. Wat een trieste dag! Volgens mij regent het de hele dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Met mij gaat het goed hoor @Johan54, dankje.. Ik vermaak me altijd wel. De avond met die erge rellen hebben diepe indruk op mij gemaakt, maar inmiddels is de ergste hectiek wat gezakt en is mijn humeur ook weer helemaal prima. @Adrian en @niks ook goedemorgen.. Niks nog maar even genieten van die laatste weekjes lekker thuis dan... Adrian, hier is het droog, grijs en grauw weliswaar, maar droog ... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 DAGPACT: Johan54 Ikkanhet Adrian Yvonne Ik ben zo vrij geweest Johan, Ikkanhet en Adrian ook op het dagpact te zetten.... Als dat niet de bedoeling was... excuses en wijzig het dan maar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Door de corona kan ze gelukkig thuis bij papa blijven. Ook krijg ik op het werk tijd en ruimte om te kolven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 (bewerkt) @Yvonnemag ik er ook bij? In de gietende regen op weg naar het werk....bah!!!! @niks: lukt je dat, kolven op het werk? Bij mij ging dat absoluut niet, denk door de stress en zo ben ik noodgedwongen met bv moeten stoppen....heel spijtig vond ik dat! 28 januari 2021 bewerkt door Musashi Vb wordt bv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Ik ga er vanuit van wel. Begin over 2 weken weer, of anderhalf week eigenlijk. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 @niks: ik hoop het voor jou (en je baby)!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Waarom had je zoveel stress dan? @Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 10 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Johan54 Ikkanhet Adrian Yvonne Ik ben zo vrij geweest Johan, Ikkanhet en Adrian ook op het dagpact te zetten.... Als dat niet de bedoeling was... excuses en wijzig het dan maar hoor Nee hoor doe je helemaal goed Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 @niks de dagelijkse werkstress gewoon denk ik..:en dan ‘kwam’ het niet om de momenten dat het moest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Ah oké. We gaan het zien, ik verwacht niet zoveel problemen. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden