Roberto Geplaatst 16 december 2020 Rapport Share Geplaatst 16 december 2020 Moderators Roberto Conversatie gestart: Beste moderator, Een aantal mensen, waaronder ik zelf, zien nu regelmatig een moderator hier op dit forum rondsnuffelen. Zou het niet gepaster zijn om je eerst even voor te stellen? En uitleg te geven over de gang van zaken? Dat moderators vorig jaar wegbezuinigd zijn. En er voor zover ik weet nu een aantal nieuwe aangesteld zijn. Citeren moderator Beantwoord: Beste Roberto, Bedankt voor je bericht, ik kan me voorstellen dat jij, maar ook anderen hier vragen over hebben. We zullen binnenkort een bericht op het forum plaatsen over de gang van zaken. Tot die tijd zul je af en toe zien dat een moderator is ingelogd. Met vriendelijke groet, de moderator Citeren Roberto Beantwoord: Dat lijkt mij bijna een jaar te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2020 Dit bericht heb ik drie dagen geleden gestuurd. Hoe denken jullie hier over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2020 Rapport Share Geplaatst 16 december 2020 Ik ben benieuwd naar de verdere berichten. Van mij heeft dat geen grote haast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 17 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 (bewerkt) Hebben jullie al de de mededeling van de moderator gelezen? Volgens mij snapt hij er niets van. Voor mij gaat het er niet om om al onze reacties te modderen. Dat kunnen wijzelf wel. Maar om antwoorden te geven op vragen die onder het kopje staan: Vraag het de hulpverlener. 17 december 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 Begrijp niet wat je bedoeld zie geen mededelingen staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 Dit is hem @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 Archh dank je .... keek er vast langs heen @Yvonne .. Fijn toch dat er weer gemodereerd kan worden meerdere malen is dit ter sprake tóch gekomen dat dit niet meer gebeurde ... en als we zelflerende / oplossende blijven komt dit vast goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 Helemaal met je eens @Lieke7777, er waren tijden dat we vonden geen moderator nodig te hebben, maar ik ben daar toch wel een beetje van terug gekomen. Hoewel de mate van strengheid die indertijd werd gehanteerd nou ook weer niet nodig is, maar dat zal nu ook wel meevallen denk ik... Lieke7777 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 Het gaat voor mij vooral om weg te halen wat hier niks te maken heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden