niks Geplaatst 4 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Thanks dames! Ja, zo heette ze @Lieke7777. Het is ook een wisselwerking. Mevrouwtje geen geduld, ik die daar dan zenuwachtig van wordt. Het vele gehuil, en dan weinig kunnen doen. Moe zijn, oh wat een geklaag! Uiteraard ben ik, wij ook nog dolgelukkig hoor! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Nu proberen paar uur te slapen! Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Lekker slapen @niks. Vertrouw je gevoel. Je ontneemt je kind niets als het niet gaat. Ik heb -achteraf gezien- veel te lang doorgemodderd. Het gaat vaak moeilijker bij vroeggeborenen. Maar wat @Cleo66zegt: als het lukt is het natuurlijk super en handig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Ik had ook een huildag, maar toch genoeg gegeten... hele dag huilen en paniek. Niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 De verlamming door paniek. Het totale niets meer lijken te kunnen. Brrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Maar ook: een prachtige fiets! Echt. Zo mooi! Remt goed en gebruikt alleen de motor als ik trap. En hij zit super. Ik ben erg tevreden. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Zet m op @Niks, het is niet niks om het aantal voed-momenten te verhogen als je al weinig slaapt krijgt. Vaar op je kompas, heeft je nu ook de goede beslissing laten nemen door naar de arts te gaan. Weet wel dat je met flesvoeding ook prima groot kunt worden. Daar ben ik, geboren met net 29 weken het levende bewijs van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 @Lika: geniet van je nieuwe fiets. Deze gaat je vast vele lichte momenten bezorgen in alle opzichten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 9 uur geleden zei Manou: @niks bij mij ging het niet met de borstvoeding.Werd daar heel nerveus van en vrij snel met flesvoeding begonnen.Mijn dochter is evengoed gezond 22 geworden! Bij ons idem Je wordt dan lelijk aangekeken door de borstvoedingsekte maar ze groeien er evengoed van hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 9 uur geleden zei Jopie: nog even: in 1989 kreeg je bokbier in je kraampakket, en pleegzuster bloedwijn Heu wacht even er zitten ook ook dingen voor papa in dat pakket!!! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Op 4-12-2020 om 08:24 zei Yana: Als wijzelf ook gewoon zouden huilen als iets zeer doet en het verder sccepteren zoals het komt dan hoefden we ook niet collectief aan de drank te zitten. Amen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Op 4-12-2020 om 10:26 zei Bor: Mijn borstvoeding wilde nooit goed op gang komen en toen werd ik geadviseerd door verpleegkundigen in het ziekenhuis bruin bier te gaan drinken. Mijn moeder had hetzelfde, zij moest ook bruin bier drinken, het heeft overigens niet geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden