Lieke7777 Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 (bewerkt) Buikjes vol gegeten van die heerlijke broodjes ... We zijn aangekomen in Düsseldorf ' de kerstmarkt lonkt ... laat de mooie foto's maar komen ... 3 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 (bewerkt) Jaaaaa! Ik ga gelijk in de eerste de beste rij staan. Nu maar hopen dat het niet voor de Glüwijn is, want dat mag ik niet. Glüwijn is voor mij een enorme trigger. 3 december 2020 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Nog wat leuks gevonden @Tatum? Zoiets als deze? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 51 minuten geleden zei Cleo66: waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan Precies, doe ik ook vaak. Fijn dat je blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 @Tatum je bent toch wel goed langs de gluhweinkraam gekomen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 @Cleo66 fijn dat je blijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Lekker genieten hoor .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Ik neem er ook een! Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Zullen we nog een nacht en dagje blijven of nemen we de nachttrein kameel naar Münster ? Manou reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Wat mij betreft kunnen we door naar Munster! @Lieke7777 je bent een goede reisleider! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Dank je wel @Manou Zal ik ook maar voor het eten zorgen vanavond ? Als je je graag helemaal wilt inleven in de cultuur van Düsseldorf, dan bestel je best een Rheinischer Sauerbraten: in dunne plakjes gesneden rundvlees met een sausje van druiven en amandelen Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Manou, vandaag is perfect verlopen. Doe mij morgen nog maar zo'n dag. Ik heb nog een mooie koek meegenomen om vanavond van te genieten. Wie wil er een stuk bij de koffie? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Lekker @Tatum wordt genieten nog na het eten ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Koek? Lekker! Kop koffie zou ik ook wel lusten! @Manou schandalig laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 @Niks geeft niet je bent net moeder geworden dan heb je het druk! Tatum en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 (bewerkt) Kijk eens hoe lekker mini Niks slaapt. 3 december 2020 bewerkt door niks Kyon, Manou, Tatum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Lieve mensen, ik ga mijn trappetje op, mijn bedje in. Vandaag weer fijn droog slapen. Morgen een nieuwe dag vol avonturen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 @Tatum lekker slapen ik ga ook zo nog even thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Goed de kameel gaat zich klaarmaken om te vertrekken stilletjes gaan we tuffende rustig over het spoor .. Hij is blij met ons aan boord ... Ik blaas op mijn fluitje . Op naar Münster Slaap lekker voor de gene die willen slapen '' die nog even samen willen zijn ... rustig aan voor de anderen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 @Tatum kan jij in de opening post onze reis bestemmingen plaatsen en update plaatsen als we een bestemming erbij hebben ? Utrecht Düsseldorf Münster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 3 uur geleden zei Tatum: Manou, vandaag is perfect verlopen. Doe mij morgen nog maar zo'n dag. Ik heb nog een mooie koek meegenomen om vanavond van te genieten. Wie wil er een stuk bij de koffie? @Tatum bedankt voor t stuk koek en de mooie dag,ga mijn trapetje ook maar eens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 12 uur geleden zei Rosee: Vergeet niet de mondkapjes om te doen Kijk dat is nou ook zo fijn van deze trein, die is geheel Corona vrij. Heel prettig. Buiten is het natuurlijk een ander verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Ik neem heel zachtjes nog een stukje koek, als ik hem kan vinden . Weet jij waar hij is @Rapid? Of ben je je trappertje al opgeklommen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 (bewerkt) Hier is vast wat informatie over Münster. 3 december 2020 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 “Münster is een stad die veel mensen vooral kennen vanuit de geschiedenisboeken; de beroemde Vrede van Münster uit 1648. De plek waar dit vredesverdrag is opgetekend kun je nog steeds bezichtigen maar de tijd heeft hier bepaald niet stilgestaan! Tegenwoordig is Münster een bruisende stad tjokvol fietsen, studenten, interessante musea en nog veel meer. Münster is verrassend dichtbij en heeft alles in huis voor een geslaagd weekendje weg of dagje uit. Ontdekken in Münster Je kunt hier kiezen uit meer dan 30 musea. Van het knusse Stadtmuseum tot het Kunstmuseum Pablo Picasso – in de vredesstad ontdekt iedereen zijn eigen favoriete collectie. De Friedenssaal – waar lang geleden voor de onafhankelijkheid van Nederland werd onderhandeld en ondertekend – is indrukwekkend. Bovendien heeft de Friedenssaal in 2015 het Europees Erfgoedlabel ontvangen. Verder zijn ook een bezoek aan het LWL-Museum für Naturkunde met haar Planetarium en de Kunsthalle Münster aan de haven een bezoek meer dan waard.” Hier is de samenvatting Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden