Jannigje Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Zal ik het licht maar uit doen? Iedereen is al naar bed denk ik? VOor alle zekerheid laat ik een spaarlampje aan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 (bewerkt) Spaarlampje zei ik!! 11 november 2020 bewerkt door Jannigje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Slapen lukt hier ook nog niet zo goed. Blij dat er nog wat licht is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Op 10-11-2020 om 06:32 zei bumperjim: Ik ga zo hardlopen maar @Sandro staat nog niet klaar. Kom je nest nou eens uit joh: Ik zou wel willen @bumperjim, maar mijn knie werkt al een paar weken niet mee. Gedwongen rust... bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden