Emma123 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Goedemorgen allemaal 6.00 is het .. wat mis ik het uitslapen!! Zo hopelijk weer naar bed. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 jij bent idd lekker vroeg, misschien helpt het om tegen jou te zeggen dat jou biologische klok nog steeds denkt dat het 7 uur is. Emma123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Moghu dames, Hier weer eens moe. Om 22.00 naar bed gegaan en om 3 uur sliep ik nog niet. Mijn bio. klok is al weer een week of 4 van slag dus slaap ik slecht, erg vervelend, zeker als je weer moet (werken). Goed dat was het weer, ik zie dat ik niet de enigste ben Gaan jullie vandaag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 (bewerkt) Goedemorgen, zo erg, dat draaien en woelen. Bolletje hoe komt het dat je bio van slag is? Ik heb net huisarts gebeld en word teruggebeld ivm 1,5 mg die ik weer neem. En vanmiddag ga ik bij een vriendin op de koffie/thee. Zij weet dat ik me belabberd voel, hoef dus geen toneel te spelen. Moet wel zorgen dat ik mijn sociale contacten behoud. Ze begrijpen het toch al niet zo. Nu helemaal niet want ik was er toch vanaf? 26 oktober 2020 bewerkt door Rixie1 Dikkie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Weet ik niet Rix, heb altijd heel slecht geslapen. Dat gebeurd gewoon. 3-4 uur wakker liggen is geen uitzondering. Ben bij een slaapcentrum onder behandeling geweest, het schijnt dat mijn hersenen te weinig serotonine afgeven. Ik ga werken doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma123 Geplaatst 26 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Wat vervelend @bolletje bah. ik heb na de lorazepam van vanmorgen gelukkig nog 2 uurtjes kunnen slapen, wel weer onrustig wakker. Vandaag proberen beetje mezelf drukker te houden. Kijken hoe dat gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Goedemorgen allemaal ik ben dus niet de enige ook slecht geslapen ik hou vol met afbouwen lorazapam voor onrust en angst soms gaat het goed dan weer slecht ik ga weer proberen beetje te slapen zo vermoeid Emma123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma123 Geplaatst 26 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Mag ik eens vragen hoe oud jullie zijn? Dit is natuurlijk anoniem maar ben wel benieuwd wat de leeftijden zijn van deze groep!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Ik ben 32 Emma denk dat ik de jongste ben van de forum hoe gaat het met je ? Met mij gaat beetje minder door ontwenning licht hoofd pijn soms angst onrust en s morgens misselijk hoeveel Mg lora zit je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 55 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lightspacer Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Ik ben 47. Op dit moment gaat ook niet zo lekker met mij. Slapen gaat wel ok, maar voel me erg depri, door het geleidelijk afbouwen van het slaapmiddel zopiclon. Gister een dag niet, toen deed k een stapje terug. Ik besef dat het allemaal veel erger kan. Jeroen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma123 Geplaatst 26 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Ik denk dat ik dan de jongste ben , 21. met mij gaat t aardig behalve dat ik super down ben en totaal geen emoties voel. Zit nu op 0,5mg xanaxretard en 1mg lorazepam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Ik ben niet de oudste. maar wel een beginnend senior (62) Bolletje en Wilhelmina en ook Rixie winnen het van me qua leeftijd! Ik was om 5 uur wakker, oude tijd 6 uur. Lag wel om 10 uur op bed, heb wel 6 uur of zo geslapen. Biologische klok moet nog wennen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 (bewerkt) Ik zou al willen dat ik elke nacht 6 uur zou slapen @Cyclad58 @Emma heb ik weggehaald, ze weten al zoveel van me op internet. Maar is heel gemakkelijk als je leest 26 oktober 2020 bewerkt door Rixie1 Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clonazepamhater Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 (bewerkt) 50 jaar.. en 11 jaar kut clonezapem... En vandaag weer duidelijke minder dag... Last met zicht.. ijl hoofd.. mistig... gaat weer op en af... 26 oktober 2020 bewerkt door Clonazepamhater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Update als proefkonijn met nietmeer afbouwen maar stabiliseren.... Ga week 8 in Misselijkheid af en toe maar nietmeer bij opstaan en heel af en toe.keelpijn alsof mijn keel wordt dichtgeknepen veel beter.druk op borst volledig weg.gemoedtoestand 30 procent beter Slapen zeer slecht...heel de dag druk vol hoofd...met pijn..moeilijk concentreren en vergeetachtig. Steeds last van ogen of ik niet helder kan zien Ochtend zijn moeilijk tegen de avond beter....ook zijn weekends moeilijker als ik niks doe...tegenover werkweek ...waarschijnlijk omdat ik er dan geen tijd voor heb om er mij om bezorgd over te maken Hopelijk houd deze trend aan....het is duidelijk een zéér langzaam proces Succes iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 5 minuten geleden zei Vechter: Update als proefkonijn met nietmeer afbouwen maar stabiliseren.... Ga week 8 in Misselijkheid af en toe maar nietmeer bij opstaan en heel af en toe.keelpijn alsof mijn keel wordt dichtgeknepen veel beter.druk op borst volledig weg.gemoedtoestand 30 procent beter Slapen zeer slecht...heel de dag druk vol hoofd...met pijn..moeilijk concentreren en vergeetachtig. Steeds last van ogen of ik niet helder kan zien Ochtend zijn moeilijk tegen de avond beter....ook zijn weekends moeilijker als ik niks doe...tegenover werkweek ...waarschijnlijk omdat ik er dan geen tijd voor heb om er mij om bezorgd over te maken Hopelijk houd deze trend aan....het is duidelijk een zéér langzaam proces Succes iedereen Even vergeten.....eetlust ,en smaak stukken beter bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 2 uur geleden zei Emma123: Ik denk dat ik dan de jongste ben , 21. met mij gaat t aardig behalve dat ik super down ben en totaal geen emoties voel. Zit nu op 0,5mg xanaxretard en 1mg lorazepam Houdt dat ff in de gate Emma, dat sombere gevoel. Klinkt als een beginnende depressie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Ik ben naar huis gestuurd en geprobeerd om een coronatest te krijgen maar na veel heen en weer gebel, nog niet geslaagd. Mijn (eigen) taxi rijdt niet naar de coronastraat dus moet er een taxi van24 km. ver komen. Die vraag al voor dat ik in zit, e45,-- en ik kan m'n pasje niet gebruiken dus ben ik misschien wel e150,-- kwijt. hier in het dorp zit geen coronastraat, moet daarvoor naar de stad 11 km. verder. De taxi blijft niet wachten dus moet hij terug komen. Je zal maar echt zwaar corona hebben zeg, dan ben je dood voor je de teststraat inloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Zojuist zei bolletje: Ik ben naar huis gestuurd en geprobeerd om een coronatest te krijgen maar na veel heen en weer gebel, nog niet geslaagd. Mijn (eigen) taxi rijdt niet naar de coronastraat dus moet er een taxi van24 km. ver komen. Die vraag al voor dat ik in zit, e45,-- en ik kan m'n pasje niet gebruiken dus ben ik misschien wel e150,-- kwijt. hier in het dorp zit geen coronastraat, moet daarvoor naar de stad 11 km. verder. De taxi blijft niet wachten dus moet hij terug komen. Je zal maar echt zwaar corona hebben zeg, dan ben je dood voor je de teststraat inloopt. @bolletje en via de huisarts? Slecht geregeld. Ik woon niet bij je in de buurt anders zou ik meerijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Zojuist zei Rixie1: @bolletje en via de huisarts? Slecht geregeld. Ik woon niet bij je in de buurt anders zou ik meerijden. Ik krijg de h. arts zelf niet te spreken, het gaat allemaal via de assistente, en de test afspreken moet je met een knulletje van een call centrum. Die bepaald of je een afspraak kan maken. Rixie1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma123 Geplaatst 26 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 16 minuten geleden zei bolletje: Houdt dat ff in de gate Emma, dat sombere gevoel. Klinkt als een beginnende depressie. Hier was ik al heel erg bang voor.. hoop dat t bij de ontwenning hoort. Ga zo sporten en morgen werken dus hoop dat ik me dan weer war beter voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Vechter: Even vergeten.....eetlust ,en smaak stukken beter @Vechter ik nu 7 weken nadat ik klaar was met afbouw, mijn eten smaakt sinds vorige week gelukkig ook weer goed. Bij mij gaat het overdag best goed wel suis in mijn hoofd, maar dat word s avonds erger. Slaap wel slecht, maar kan ook niet anders met zo,n vol suizend hoofd. Ik blijf voorlopig op de 1,5 mg. De huisarts is het ermee eens en er ligt een nieuw recept klaar. Ik heb er weer vertrouwen in dat het goed komt......ooit 26 oktober 2020 bewerkt door Rixie1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 2 minuten geleden zei bolletje: Ik krijg de h. arts zelf niet te spreken, het gaat allemaal via de assistente, en de test afspreken moet je met een knulletje van een call centrum. Die bepaald of je een afspraak kan maken. Ken je niet iemand die met je mee wil rijden? Hier heb je bv automaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 4 minuten geleden zei Rixie1: @Vechter ik nu 7 weken nadat ik klaar was met afbouw, mijn eten smaakt sinds vorige week gelukkig ook weer goed. Bij mij gaat het overdag best goed wel suis in mijn hoofd, maar dat word s avonds erger. Slaap wel slecht, maar kan ook niet anders met zo,n vol suizend hoofd. Ik blijf voorlopig op de 1,5 mg. D9e huisarts is het ermee eens en er ligt een nieuw recept klaar. Ik heb er weer vertrouwen in dat het goed komt......ooit Inderdaad Rixie1, niet per dag maar per week...het stabiliseren zal nog zelf een paar maand duren voor we zo goed als klachtenvrij zijn...geduld is de boodschap en dat slapen ....ja het zijn lange nachten maar niet naar een pilletje grijpen is de boodschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden