ikkanhet Geplaatst 19 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 32 minuten geleden zei takeiteasy: @ikkanhetmijn ouders dachten dat ik wel op mijn plaats was op kantoor. Schoeversopleiding gevolgd en ik dus op kantoor. Administratief medewerkster. Blehhh, afschuwelijk en wat ging de tijd daar langzaam zeg. Iets in vastgoed wat later ook nog failliet ging. Alles nog ouderwets met van die ordners. De computer bestond toen nog niet. Ik ben ook als secretaresse gaan werken bij een meubel bedrijf. Vond er geen hol aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Was ook altijd de benjamin in elke klas. Met 11 jaar naar de LEAO en met 15 naar de MEAO en met 18 klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Up, wat geslapen en de laatste biertjes weggegooid. Ja maakt het makkelijker voor morgen. Zal wel kateren worden maar kan wel weer naar buiten dan. Ben uit de waas al, nu weer alle realiteit zien, die vind ik niet leuk maar moet ik mee dealen. Heb atheneum/Vwo gedaan, zegt allemaal niks. Fijne avond allen, tot morgen. Ga netflixen(dank @Descartes33) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 50 minuten geleden zei takeiteasy: Dan was je wel een hele vroege leerling. Ik ben van september, een late leerling. Ik ben ook van september Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 14 minuten geleden zei takeiteasy: @ikkanhetze hebben mij bewust een jaartje over laten slaan anders had ik ook zo'n vroege leerling geweest. Vonden ze niet goed voor mij. Hebben ze bij mijn dochter ook gedaan, ze is ook van september. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Goed dat je er weer bent @Smaragd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Hallo @Cleo66 en anderen die nog op zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Nee hoor, ik wilde je gewoon even gedag zeggen. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Trusten, droge afmelding, morgen lekker vrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden