Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 29-9-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen,

Ik dacht "Kom laat ik eens ouderwets de h.kamer openen". Hier iedereen nog zwoegen en zweten? Hoe heeft iedereen geslapen? Gelukkig is het minder warm. Kon vannacht niet slapen dus dacht "Laat ik eens een dikke gevulde koek pakken". Mijn keuken ligt 8 treden hoger dan de h. kamer vroeger een Opkamertje. Ik dus in m'n blote poeperd naar boven, verlies ik m'n evenwicht  nou dan zijn tegels erg hard en geven niet mee@#$^&.  M'n rug en poeperd kregen een flinke opdonder, en ik moest bijna huilen. Dus vandaag maar heel rustig aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen mensen,

Ik dacht "Kom laat ik eens ouderwets de h.kamer openen". Hier iedereen nog zwoegen en zweten? Hoe heeft iedereen geslapen? Gelukkig is het minder warm. Kon vannacht niet slapen dus dacht "Laat ik eens een dikke gevulde koek pakken". Mijn keuken ligt 8 treden hoger dan de h. kamer vroeger een Opkamertje. Ik dus in m'n blote poeperd naar boven, verlies ik m'n evenwicht  nou dan zijn tegels erg hard en geven niet mee@#$^&.  M'n rug en poeperd kregen een flinke opdonder, en ik moest bijna huilen. Dus vandaag maar heel rustig aan doen.

Goeiemorgen bolletje 

Wat vervelend om zo de dag te moeten beginnen. Maar inderdaad als je het rustig aan doet dan moet het weer goedkomen.

@Rixie1

Hou vol. Het is ontzettend irritant om een harde pieptoon te horen. Maar ik weet zeker dat dit weer weggaat. Zelf heb ik er ook een klein beetje last van gehad tijdens afbouw oxazepam maar niet doorlopend.  Maar ik had dit ook al eerder voordat ik aan de medicatie zat. Ik krijg het vooral als ik teveel spanning heb of heb gehad. Er is nu een mini geluidje hoorbaar. En als het stil is hoor ik dit beter. 

Ik heb gelezen op dit forum dat er mensen zijn geweest die een koptelefoon met muziek opzetten zodat die piep niet meer de boventoon voert. Ook voor de nacht. Maar ja zoiets moet je wel willen en kunnen. Sterkte ermee! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, @bolletje voortaan maar een lekkere koek en een beker warme melk mee nemen naar bed en gewoon blijven liggen. die beurse plekken daar smeren we gewone ouderwets boter op, dat helpt echt. wij doen dat dan wel gelijk dus weet niet of het nu nog helpt. sterkte ermee.

@Rixie1 ik hoop dat je door die piep heen toch nog een beetje hebt kunnen slapen. wel doorzetten hoor je hebt al die ellendige maanden niet voor niks doorstaan.:rose:

is het bij jullie ook zo koud in huis? brrr en kleddernat buiten. ff wennen hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bellie:

Nou dat  kan er ook nog bij.  Mijn zoon heeft corona, positief getest,  wij ook klachten....

Donderdag moeten wij ons ook laten testen

Wat vreemd. Jij had het toch al gehad samen met je man en dochter. Dan heeft je zoon het toch ook gehad? Of had hij toen geluk. Het zit jullie ook niet mee met dat virus. Nu dus in quarantaine? Wat voor klachten heeft hij nu? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bellie wat erg dat je nu weer die onzekerheid hebt betreft de carona. Wat een ellende dat je zoon het nu heeft en dat jij en je dochter nog herstellende waren van de vorige carona en dan nu weer de kans loopt op carona.

@bolletjewat naar dat je bent gevallen. Miss idd koeken en drinken op je slaapkamer leggen. 

Ik zelf ben vandaag weer niet vooruit te branden. Zit ook nu in mijn menstruatie week. Ik heb helaas ervaren dat de vermoeiheid dan steeds nog erger is in die week. Kan niet links of rechts om, kan gewoon niks hebben en verdragen en f lekker eruit kost zoveel energie. Ik heb even gewandeld, leek net of ik er niet helmaal bij was zo moe.  Ik zit echt de dag uit te zitten tot het weer bedtijd is. Ik ga vandaag ook iets minderen van de 3 mg diazepam. Zit nu al op 10 dagen 3mg. 

@Doorgaan hoe is het nu met jou. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Alina:

@Bellie wat erg dat je nu weer die onzekerheid hebt betreft de carona. Wat een ellende dat je zoon het nu heeft en dat jij en je dochter nog herstellende waren van de vorige carona en dan nu weer de kans loopt op carona.

@bolletjewat naar dat je bent gevallen. Miss idd koeken en drinken op je slaapkamer leggen. 

Ik zelf ben vandaag weer niet vooruit te branden. Zit ook nu in mijn menstruatie week. Ik heb helaas ervaren dat de vermoeiheid dan steeds nog erger is in die week. Kan niet links of rechts om, kan gewoon niks hebben en verdragen en f lekker eruit kost zoveel energie. Ik heb even gewandeld, leek net of ik er niet helmaal bij was zo moe.  Ik zit echt de dag uit te zitten tot het weer bedtijd is. Ik ga vandaag ook iets minderen van de 3 mg diazepam. Zit nu al op 10 dagen 3mg. 

@Doorgaan hoe is het nu met jou. 

Goedeavond alina

Met mij gaat het redelijk. Ik heb een healingconsult op de chakra's gedaan en dat heeft me goed geholpen in energie. Mijn lichaam moet natuurlijk de rest doen. Maar op dit moment ben ik vrij stabiel in energie. Nu gaat het erom om dit zo te kunnen houden en om dit ook naar boven te krijgen. Geloof hierin hebben geduld en mezelf goed begrenzen. Ik slaap ook maar rond de 5 tot 6 uur per nacht.  Dat is voor mij echt te weinig. Maar we gaan door en zolang ik deze redelijk stabiele dagen heb vind ik dit al heel erg fijn en bouw ik vertrouwen op. Zodra er een terugval is neem ik mij ook steeds voor positief te blijven. Lukt met stapjes en soms wat minder. En inderdaad tijdens de menstruatie daalt de energie. En dan is het ook belangrijk om letterlijk gas terug te nemen. Je lichaam moet al hard genoeg werken.

Succes met minderen en probeer gewoon wat lui te zijn zeker met mindering en menstruatie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Doorgaan die healingsessie is dat van die sensiemassage waar je het laatst over had. Ik heb net het een en ander opgezocht. En kwam ook bij shiatsu massage het lijkt ook allemaal op elkaar als je op vercshillende sites kijkt maar dan allemaal andere soorten namen of therapie kwa massage.

 

Wel fijn dat je stabiel bent nu. Weetje ik slaap ook wel zoiets of soms meer of minder. Dus ik weet dat men met weinig slaap ook best redelijk kan functioneren. Ik hoop dat de vermoeiheiden klachten echt een grote deel door de mediactie en afbouw komt. Want dat geeft dan hoop. 

Groetjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Alina:

@Bellie wat erg dat je nu weer die onzekerheid hebt betreft de carona. Wat een ellende dat je zoon het nu heeft en dat jij en je dochter nog herstellende waren van de vorige carona en dan nu weer de kans loopt op carona.

@bolletjewat naar dat je bent gevallen. Miss idd koeken en drinken op je slaapkamer leggen. 

Ik zelf ben vandaag weer niet vooruit te branden. Zit ook nu in mijn menstruatie week. Ik heb helaas ervaren dat de vermoeiheid dan steeds nog erger is in die week. Kan niet links of rechts om, kan gewoon niks hebben en verdragen en f lekker eruit kost zoveel energie. Ik heb even gewandeld, leek net of ik er niet helmaal bij was zo moe.  Ik zit echt de dag uit te zitten tot het weer bedtijd is. Ik ga vandaag ook iets minderen van de 3 mg diazepam. Zit nu al op 10 dagen 3mg. 

@Doorgaan hoe is het nu met jou. 

Lieve Alina blijf maar even zitten op 3 mg. Je gaat erg vlug wijfie. Misschien beter om een x per maand een beetje te minderen ALS JE JE STABIEL VOELT. De fout die de meesten maken is te vlug willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @bolletje stabiel echt goed voelen word ik toch niet sinds ik van 4mg af kom. De 6mg tot 4mg ging wat redelijker.  Elke keer als ik nu wat afbouw kriig ik geen stabiel modus of zo het is en blijft zo die onvoorstelbare dagen. En zelfs de dag zelf is grillig van goed naar slecht of hoofdpijn en dan weer ineens weg en van uitgeput tot even weer wat energie. Of mijn gedachte slaan zomaar op hol.

Ik lees dat jullie vaker zeggen stabiel en dan minderen. Maar mijn dagen zijn niet stabiel dus ik blijf dan max 10 dagen op een dosis zitten en haal dan weer een klein stukje eraf. 

Worden jullie wel allemaal weer stabiel dat je alles weer kan nadat jullie iets eraf hebben gehaald. Nu maak ik mij zorgen. Zou er dan wat anders mis zijn. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Alina:

Hoi @bolletje stabiel echt goed voelen word ik toch niet sinds ik van 4mg af kom. De 6mg tot 4mg ging wat redelijker.  Elke keer als ik nu wat afbouw kriig ik geen stabiel modus of zo het is en blijft zo die onvoorstelbare dagen. En zelfs de dag zelf is grillig van goed naar slecht of hoofdpijn en dan weer ineens weg en van uitgeput tot even weer wat energie. Of mijn gedachte slaan zomaar op hol.

Ik lees dat jullie vaker zeggen stabiel en dan minderen. Maar mijn dagen zijn niet stabiel dus ik blijf dan max 10 dagen op een dosis zitten en haal dan weer een klein stukje eraf. 

Worden jullie wel allemaal weer stabiel dat je alles weer kan nadat jullie iets eraf hebben gehaald. Nu maak ik mij zorgen. Zou er dan wat anders mis zijn. 

 

 

Ik voelde mij 2 weken goed en stabiel op 1,5 mg Diazepam. Gisteravond 0,5 mg er af, 1 mg ingenomen. En wat gebeurt er? Ik slaap niet, ik voel me onrustig, darmen spelen weer op. Toeval? Ik weet het niet. Ik moet hier maar weer even door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Alina:

@Dikkie ik geef niet op ik bouw gewoon af. Alleen ik voel me zo machteloos en de dag duurt dan zo lang.  Ik ben blij met deze forum

Wat is eigenlijk stabiel. Bij mij gingen de burn-out klachten er gewoon doorheen.  Alleen merk je althans ik dat ik minder schommelingen had bij het stabiliseren. Geen rare uitspattingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Doorgaan:

Wat is eigenlijk stabiel. Bij mij gingen de burn-out klachten er gewoon doorheen.  Alleen merk je althans ik dat ik minder schommelingen had bij het stabiliseren. Geen rare uitspattingen. 

Nou de afgelopen dagen ging het redelijk. Krijg ik vannacht opeens heftige keelpijn. Gelijk gember gegeten en honing thee. Daarna nog stukjes ui en echinaforce tabletten ingenomen. In de ochtend is keelpijn bijna weg maar ik heb nu 37.5 mini verhoging. Ik moet ook ongesteld worden is overtijd. Heeft ook invloed. 

Ik heb het misschien overgenomen van een man die ons dak is komen leggen hij kreeg last van zijn keel. Hij heeft nu keelontsteking en morgen gaat hij corona test doen. Ja misschien moet ik dat ook maar doen. Alleen ik heb het niet zo op de manier van testen ivm die staafjes in neus en keel. Kan daar niet echt tegen.

Hoe heb jij dat testen ervaren @Bellie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Doorgaan:

Nou de afgelopen dagen ging het redelijk. Krijg ik vannacht opeens heftige keelpijn. Gelijk gember gegeten en honing thee. Daarna nog stukjes ui en echinaforce tabletten ingenomen. In de ochtend is keelpijn bijna weg maar ik heb nu 37.5 mini verhoging. Ik moet ook ongesteld worden is overtijd. Heeft ook invloed. 

Ik heb het misschien overgenomen van een man die ons dak is komen leggen hij kreeg last van zijn keel. Hij heeft nu keelontsteking en morgen gaat hij corona test doen. Ja misschien moet ik dat ook maar doen. Alleen ik heb het niet zo op de manier van testen ivm die staafjes in neus en keel. Kan daar niet echt tegen.

Hoe heb jij dat testen ervaren @Bellie

En al dat gedoe er omheen van thuisblijven. Kijk ik deed dat al alleen sleep je  iedereen hierin mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Doorgaan oei dat is minder van je keel. Hopelijk is het geen carona. Ja klopt ik denk ook steeds wat is stabiel hahah. Burnout dan is stabiel heel ver te zoeken. Ik moet elke dag en heel de dag mezelf blijven motiveren en blijven zeggen dat dit nu dan maar even of voor lang zo blijft. Dat geschommel in beetje energie en uitgeput. Vandaag ook moeilijk geluiden kunnen filteren en dan krijg ik rara kleine trillingen in mijn hoofd. Rot hormonen en dan die afbouw en wellicht de burnout. 

@Doorgaan Is  shiatsu hetzelfde als die senietherapie die jij doet, . Ik ben gisteren weer even op google gegaan om toch iets van massage te doen. Maar er is zo veel en allemaal andere vormen van therapie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Doorgaan:

Nou de afgelopen dagen ging het redelijk. Krijg ik vannacht opeens heftige keelpijn. Gelijk gember gegeten en honing thee. Daarna nog stukjes ui en echinaforce tabletten ingenomen. In de ochtend is keelpijn bijna weg maar ik heb nu 37.5 mini verhoging. Ik moet ook ongesteld worden is overtijd. Heeft ook invloed. 

Ik heb het misschien overgenomen van een man die ons dak is komen leggen hij kreeg last van zijn keel. Hij heeft nu keelontsteking en morgen gaat hij corona test doen. Ja misschien moet ik dat ook maar doen. Alleen ik heb het niet zo op de manier van testen ivm die staafjes in neus en keel. Kan daar niet echt tegen.

Hoe heb jij dat testen ervaren @Bellie

idd die klachten heb ik ook gehad. de ene dag rechts een verstopte neus en keelpijn. de volgende dag dasr geen last meer van maar toen aan de linkerkant. echt best veel pijn. een dag later was het voorbij. @Bellie had het ook eens. dus kan erbij horen. 

in het begin van de corona heb ik ook een test moeten doen. maar ook in keel en neus. het is geen feestje maar het duurde net lang genoeg voor mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...