Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 29-9-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Cyclad58:

Ik sta in de ochtend ook regelmatig met wat lichte keelpijn op, mar dat verdwijnt altijd weer snel. 
In onze slaapkamer is de lucht vaak wat droog, daar kan het mee te maken hebben. De vraag is natuurlijk altijd: wanneer laat je je testen. 

ik denk wanneer je niemand in gevaar brengt, dat je dan het beste even kunt wachten. maar ja wat is even. en bij gëen koorts toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bellie:

@Doorgaan

Al 2x getest. Valt mee. Alleen die van keel ga ik kokhalzen. Maar pijn doet het niet.  Het kriebelt.  Als je nu een afspraak maak mag je blij zijn als je vrijdag terecht kan.  Zijn je klachten tegen die tijd weer weg dan bel  je weer af.

Vanmiddag de kelderkast opgeruimd.  Viel  me tegen.  Kreeg echt last van zo'n  drukkend  gevoel in mijn voorhoofd wat mijn dochter heel bekend voor komt bij Corona. Daarna ook echt buiten adem.  Echt,  als mijn uitslag negatief is dan sta ik echt stom verbaasd.  Maar oh zo blij!

Wie wil weten hoe een  puber kamer stinkt incl vretende puber die de hele dag in zijn bed ligt te niksen en geuren verspreidt van zweet,  slaap,  kippensoep,  pannenkoeken uit de magnetron, cruesli met yoghurt,  chocomel en snoep?

Niemand? Nee dacht ik al.....:D

oeh nee bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Cyclad58:

Ik sta in de ochtend ook regelmatig met wat lichte keelpijn op, mar dat verdwijnt altijd weer snel. 
In onze slaapkamer is de lucht vaak wat droog, daar kan het mee te maken hebben. De vraag is natuurlijk altijd: wanneer laat je je testen. 

Die droge keelpijn kan ook van medicatie zijn. En voldoende drinken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Alina

Ik ben bij een sensitherapie geweest. Zij laat de chakra's weer goed draaien zeg maar. Doet ze met een pendel en het werkt. Ze heeft ook mogelijkheden om dingen zoals allergieën uit te testen.  Ik heb meer energie hiervan en voel me rustiger. Die rust duurt dan een aantal dagen.  Shiatsu is toch weer anders dat is meer massage gericht. Werkt ook op organen. Het is maar net wat je prettig vind en soms moet je dat dan uitproberen om te ervaren. Maar sommige therapieen hebben overlappingen met elkaar. Dat heb je ook met het reguliere. Ik heb ook een aantal sessies nei therapie gedaan. Ben ik ook over te spreken. Zij kunnen je ook behandelen in je patronen en dus dingen waarin je vastloopt. En zij kunnen je dus dingen laten loslaten in het onbewuste. Klinkt misschien allemaal heel raar maar je wordt er wat lichter van. Wij houden allemaal vaak dingen vast die niet meer nodig zijn. En dat maakt je rugzak zwaarder. Als je het mag loslaten wordt je lichter en is er meer ruimte voor genezing. Ik voel me daar wel prettig bij. Het reguliere is voor mij nu de schematherapie net mee begonnen  dat vind ik ook fijn. Lekker praktisch toepassen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...