Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 26-6-2020


Aanbevolen berichten

Morgen Bol. Ik heb prima geslapen.

Ik werd wakker en mn kakement zat links vast? Ik kon mn mond beperkt openen. Heel erg vaag. Nog nooit gehad. Ik bewoog mn kaak op en neer en al gauw schoot ie terug goed en kon ik t weer openen. Maar nu voelt t nog vreemd. Ik weet dat ik tandenknars. Gister zware avond met die hitte. Dus wellicht flink de tanden geknarst????? Vage shit.

Ik weet niet of t de hitte is maar mn hoofd is een gestoomde makreel. Gister tijdens de avondwandeling onwel misselijk duizelig alsof ik elk moment out kon gaan. Snel op bed gaan liggen met koelelement en koude washand op mn voorhoofd maar mn kop was een partij raar. Ik hoop dat t de hitte is. 

Ik kon altijd goed tegen warmte maar nu is t hels door een overprikkeld brein. Ben blij dat ik niet in de Sahara vertoef! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik heb goed geslapen, ben sinds 1 week aan het afbouwen diazepam 10 mg. Vind wel dat ik er minder mee bezig moet zijn. Gewoon doorleven zoals ik tot vorige week deed.

Sterkte vandaag met het warme weer,.

 

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Louisa:

Morgen Bol. Ik heb prima geslapen.

Ik werd wakker en mn kakement zat links vast? Ik kon mn mond beperkt openen. Heel erg vaag. Nog nooit gehad. Ik bewoog mn kaak op en neer en al gauw schoot ie terug goed en kon ik t weer openen. Maar nu voelt t nog vreemd. Ik weet dat ik tandenknars. Gister zware avond met die hitte. Dus wellicht flink de tanden geknarst????? Vage shit.

Ik weet niet of t de hitte is maar mn hoofd is een gestoomde makreel. Gister tijdens de avondwandeling onwel misselijk duizelig alsof ik elk moment out kon gaan. Snel op bed gaan liggen met koelelement en koude washand op mn voorhoofd maar mn kop was een partij raar. Ik hoop dat t de hitte is. 

Ik kon altijd goed tegen warmte maar nu is t hels door een overprikkeld brein. Ben blij dat ik niet in de Sahara vertoef! 

 

Dat komt van het tandenknarsen. Ik heb dat ook. Ik doe het nu gelukkig steeds minder vaak alleen bij veel stress. Maar ik tandenknarsten al vanaf mijn puberteit en dat met die kaak hoort echt bij tandenknarsen. Als je er nog veel last van houd kan je bij de tandarts een bitje laten maken dat helpt echt heel goed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rooslove:

Dat komt van het tandenknarsen. Ik heb dat ook. Ik doe het nu gelukkig steeds minder vaak alleen bij veel stress. Maar ik tandenknarsten al vanaf mijn puberteit en dat met die kaak hoort echt bij tandenknarsen. Als je er nog veel last van houd kan je bij de tandarts een bitje laten maken dat helpt echt heel goed! 

Dat dacht ik al. Ja ik tandenknars ook al jaren. Ook in tijden van weinig stress? Mn man werd er soms zelfs wakker van! Maar Ik weet er niets van. Ik merk het niet. 

Ik weet het ook sinds dat mn man t opmerkte dus hoe lang ik t al doe geen idee?

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook geslapen zonder medicatie maar veel wakker. En ja hoor nog steeds de trillingen. Ik kom net van de psyhiater. Ik begin die man steeds meer te haten. Het enige goeie dat ie zegt is dat hij trots op me is dat ik afgebouwd ben. Verder ontkent hij dat de trillingen en slechte slaap met ontwenningsverschijnselen te maken hebben. Hij zegt steeds hetzelfde. Ik snap eigenlijk niet waarom ik er nog naar toe ga. De psyhiater zegt dat ik spanning in mijn mijn lijf heb en dat ik daarom niet kan slapen en hij zegt dat de trillingen met mijn emoties te maken hebben. Van de trauma die ik 5 jr geleden hebt gehad. Ik heb dat allang afgesloten. Het gaat heel goed met mijn man. De psyhiater zegt dat ik moet gaan dansen en boksen om mijn boosheid en verdriet eruit te gooien. Ik weet het allemaal niet meer. Dit is gewoon de hel uitzitten denk ik. Het duurt mij veels te lang. Knuffel Yollie

bewerkt door Wanhopige
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Wanhopige:

Ik heb ook geslapen zonder medicatie maar veel wakker. En ja hoor nog steeds de trillingen. Ik kom net van de psyhiater. Ik begin die man steeds meer te haten. Het enige goeie dat ie zegt is dat hij trots op me is dat ik afgebouwd ben. Verder ontkent hij dat de trillingen en slechte slaap met ontwenningsverschijnselen te maken hebben. Hij zegt steeds hetzelfde. Ik snap eigenlijk niet waarom ik er nog naar toe ga. Hij zegt dat ik spanning in mijn mijn lijf heb en dat ik daarom niet kan slapen en hij zegt dat de trillingen met mijn emoties te maken hebben. Van de trauma die ik 5 jr geleden hebt gehad. Ik heb dat allang afgesloten. Het gaat heel goed met mijn man. Hij zegt dat ik moet gaan dansen en boksen om mijn boosheid en verdriet eruit te gooien. Ik weet het allemaal niet meer. Dit is gewoon de hel uitzitten denk ik. Het duurt mij veels te lang. Knuffel Yollie

Vervelend dat je je zo voelt naar je therapeut toe, zorgt ook weer voor spanning. Wat hij zegt over boxsen is wel heel goed idee. Ik heb heel lang kickboxsen gedaan en dan zaktraining. En dat is zo lekker om al je spanning er uit te krijgen, voor mij werkte het heel ontspannend. Ik heb er heel veel aan gehad in een hele moeilijke tijd, en ga er ook weer mee beginnen in me afbouw fase die maandag begint. Als je niet meer op één lengte zit met je therapeut misschien goed om dat met hem te bespreken. Je kan altijd nog verandere van therapeut.

Hoop dat je je snel wat beter voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Wat een hitte , Gelukkig morgen voorbij. Ik heb een vraag aan jullie. Mijn apotheker stelde mij voor omm1 mg lorazepam om te zetten in diazepam in 8 weken..nu en van de huisarts 7mweken lorazepam gekregen. Hoeveel mg diazepam zou ik dan krijgen en hoe werkt zoiets.,Is dit een goed voorstel?

Bedankt alvast voor het meedenken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bellie:

@Greta

euhh @doorbijter, ze had het over 8 weken,  niet 8 mg Diazepam.  1mg lorazepam is 2,5 mg Diazepam. 

@Greta vraag dan wel om 2mg tabletten.  Dat is makkelijker. Als je apotheek dit voorstelt weet ie ook vat wel hoe je het beste kan afbouwen. Anders vraag je het weer ff hier. 

Wow, ho, stop. Jongens en meisjes even voorzichtig met het voorschrijven van medicijnen. Even de diverse conversie tabellen checken aub. NL artsen houden meestal 5 mg diazepam aan voor 1 mg lorazepam. Ashton rekent met 10 mg diazepam voor 1 mg lorazepam. Ik heb hele goede ervaring met ergens hier tussen in. Dus die 8 mg lijkt mij ook zo gek niet. Maarrrrrr ik ben geen arts, kan alleen spreken uit persoonlijke ervaring. En we weten dat de overstap naar diazepam geen eitje is vaak. Kan best even ruig zijn. Even een paar dagen doorbijten, soms wat langer. Daar moet je je echt even op voorbereiden. En sommige mensen worden depri en initiatiefloos van dia. Maar idd is de afbouw veel makkelijker te reguleren met de tabletten van 2 mg. Dit zijn gewoon een paar dingen die me midden in de nacht te binnen schieten hihihi, slaap lekker allemaal!

bewerkt door Frankk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Louisa:

Dat dacht ik al. Ja ik tandenknars ook al jaren. Ook in tijden van weinig stress? Mn man werd er soms zelfs wakker van! Maar Ik weet er niets van. Ik merk het niet. 

Ik weet het ook sinds dat mn man t opmerkte dus hoe lang ik t al doe geen idee?

Ik heb een bitje en dit werkt heel goed. Beschermd meteen je tanden en kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Rooslove:

Vervelend dat je je zo voelt naar je therapeut toe, zorgt ook weer voor spanning. Wat hij zegt over boxsen is wel heel goed idee. Ik heb heel lang kickboxsen gedaan en dan zaktraining. En dat is zo lekker om al je spanning er uit te krijgen, voor mij werkte het heel ontspannend. Ik heb er heel veel aan gehad in een hele moeilijke tijd, en ga er ook weer mee beginnen in me afbouw fase die maandag begint. Als je niet meer op één lengte zit met je therapeut misschien goed om dat met hem te bespreken. Je kan altijd nog verandere van therapeut.

Hoop dat je je snel wat beter voelt.

Wanhopige ik herken dit. Ook mijn begeleidster en psychiater zeggen dat ze trots op mij zijn dat ik heb afgebouwd. Gelukkig ken ik die erge angsten niet. Als ik raar word of een hyperventilatie aanval krijg, schreeuw ik bij voorbaat al, pas op, hyperventilatie. Natuurlijk kreeg ik het bij de psychiater,  en de huisarts en de laatste keer ook weer bij de tandarts, ze wilden mij naar huis sturen, maar dat wilde ik niet kon ik nog een keer gaan, toen hebben ze mij met twee man sterk in de stoel gezet en nu kan ik er wel weer een half jaartje tegen, al voel ik wel dat er alweer een paar kiezen zijn afgeknapt, ik had het bitje even niet in i.v.m. overgevoeligheid. Dom dus!  Verder kan ik nog steeds heel weinig beginnen en lig heel veel op de bank. Heb zelfs de begeleidster even afgezegd, ze praat en vraagt teveel en daar kan ik even niet tegen. Blijf dan huilen en maak mijzelf overstuur. En van de Quetiapine blijf ik nare bijwerkingen houden, moet mijn lichaam nog steeds aan wennen, maar zonder werkt ook niet, dan kan ik helemaal niets beginnen en ook niet slapen. Wat een troep allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bellie:

@Greta

euhh @doorbijter, ze had het over 8 weken,  niet 8 mg Diazepam.  1mg lorazepam is 2,5 mg Diazepam. 

@Greta vraag dan wel om 2mg tabletten.  Dat is makkelijker. Als je apotheek dit voorstelt weet ie ook vat wel hoe je het beste kan afbouwen. Anders vraag je het weer ff hier. 

Je hebt gelijk Bellie. Ik heb t verkeerd begrepen. Goed dat je me even corrigeert. Dan begrijp ik alleen niet precies wat de apotheek dan bedoeld heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yup, lag me een ongeluk te zweten. lag op een badlaken en met de fan aan en mn laken was toch ook nat, heerlijk toch? Niks mis mee. LOL grrrrr.
Maak er gewoon een lui dagje van vandaag. Het voelt nu al een stuk beter in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...