Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Sandro:

Dat schrijf je vaker. Triggert mij op een bepaalde manier. Weet niet precies waarom, zal er een nachtje over slapen.

Ach iedereen gebruikt dit forum om zn ego enigszins overeind te krijgen of te houden. Ik ook. En dat is ook gewoon OK (ik ben weer Jan Geurtz aan het lezen :) ). Ik plaats zelf graag succesverhalen om ff in het marmer te hakken dat het goed was en waarom, voor later en wellicht ook voor anderen. Als het slecht gaat plaats ik meestal niks want ik ben niet zo'n hulpvragert en de tips die ik dan krijg die ken ik al (denk ik dan bij mezelf bij voorbaat). 

@Smaragd plaatst juist wel als het slecht gaat. Ja dan is het geen succesverhaal. Maar dat is ook OK. Soms gaan we dan open deuren intrappen. Of Smaragd vertellen voor de duizendste keer dat hij het nog steeds niet begrepen heeft. Dat is ergens wel bevredigend als je dat vanachter een veilige forum façade doet. Maar ook een beetje flauw :P dus sorry voor al die keren. 

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Senna33:

Erg is dat eigenlijk.. het is in ieder geval een prima oplossing in dit geval, als er geen moderator actief is. Anders staat het daar ook maar zo wat te staan :rolleyes:

Die bewuste draad is wel gemodereerd hoor. Maar er is nergens ingegrepen en ook geen waarschuwingen uitgedeeld.

En terecht. Zou ook niet weten waarom wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...