Momentum Geplaatst 20 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2020 Witte bonen met veel groenten en een flinke lepel harissa. Ik had eigenlijk geen zin om te koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2020 Klopt. Dat herken ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 20 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2020 Dagpact geslaagd! Na een ochtend hard werken ,middagje strand en tussendoor nog een klein stukje getrimd. Welterusten voor later. Marietjestopt, Lieke7777, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 20 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2020 Zo op naar de eerste nachtdienst,net nog lekker een paar uur voorgeslapen ,allen een fijne rustige nacht toegewenst ,hier een droge afmelding Lieke7777, rapilos, Marietjestopt en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2020 Ook ik kan er weer een droge dag bij tellen Momentum, Rapid, Marietjestopt en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2020 biefstuk, sla en krieltjes na een hele lange perfekte stranddag voor het eerst met net een paar sets gespeeld de 3 oudsten tegen de 3 jongsten/minder oud en de ouwetjes wonnen, incasseren kun je leren op het laatste beetje haperende accu, net huis gehaald. morgen maar op herhaling, ik teken ervoor Lika, nancy, Rosee en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 20 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2020 (bewerkt) Lijkt mij vreselijk migraine! Dat het zo plots kan opzetten en je dan compleet "eruit" ligt. Niet fijn! Lang weekend voor de boeg, heerlijk. Even die werklaptop en werkmobiel in de kast. Maandag wordt de eettafel weer omgetoverd tot kantoorruimte. En mag ik weer de motivator, inspirator of kenau uithangen om de kids aan de digitale lessen te zetten. Welterusten allemaal. Lekker slapen! 20 mei 2020 bewerkt door Marietjestopt Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2020 10 uur geleden zei Cleo66: Alcohol gave us wings to fly and then it took away the sky Las deze net Truste Wat een treffende uitspraak. Marietjestopt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden