Spring naar bijdragen

onze h. kamer12-3--2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Snik  snik hier zit een  menske heul sielug te wezen omdat ze in ieder geval 11 dagen zal proberen thuis te blijven.

Goeie morgen allemaal. Goed geslapen? Het slapen gaat hier goed, zeker na het stoppen van de  simvastatine. Hoef er 's nachts niet zo vaak meer uit zo'n 2-3 keer maar terwijl dat voorheen 6-7-8 keer was met de nodige ongelukken.

Nou ik ga eens kijken wat ik vandaag thuis allemaal kan doen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @bolletje!

Moet je verplicht in quarantaine? Vanwege het coronageval in je dorp? Ik kan gelukkig nog overal heen, maar het was gisteren bij een lezing waar ik was en een etentje wel raar om mensen geen hand te schudden, maar die elleboogboks lijkt me ook een beetje raar want daar moet je in niezen... Ik ga maar weer gewoon naar werk vandaag en kijk hoeveel mensen er vandaag zijn (het merendeel werkt thuis want wil niet meer op kantoor werken).

Gelukkig heb ik naar aanleiding van mijn eerste gesprek dus al een tweede gesprek gepland volgende week, dat is wel fijn, verder voel ik me regelmatig een uur ofzo heen vaag, een soort mentale mist, waarin ik dan enorm aan mezelf ga twijfelen. Eerst had ik dat constant, nu schrik ik ervan als ik het soms heb.

Wie heeft zo'n mentale 'mist' ook regelmatig, maar dan na de afbouw of aan het einde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Meisjeamsterdamsucces met je 2e ronde. Wat is het beste? vorige week zonder medicatie kunnen slapen. Nu afgelopen week bij afbouw xanax 2 slapeloze nachten. Gewoon niet slapen of quetiapine innemen en 2 uurtjes slapen? Als ik de quetiapine blijf slikken dan maak ik mij weer afhankelijk en belemmer ik de natuurlijke slaap denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Yollie:

@Meisjeamsterdamsucces met je 2e ronde. Wat is het beste? vorige week zonder medicatie kunnen slapen. Nu afgelopen week bij afbouw xanax 2 slapeloze nachten. Gewoon niet slapen of quetiapine innemen en 2 uurtjes slapen? Als ik de quetiapine blijf slikken dan maak ik mij weer afhankelijk en belemmer ik de natuurlijke slaap denk ik.

Ik heb vorig jaar quetiapine gekregen, en in het begin sliep ik er wel een beetje op, maar ik werd steeds opgehoogd en het deed steeds minder... daarbij is het weer een pil, een antipsychoticum, en ik heb ooit meegemaakt dat mijn ex vriend psychotisch werd (heb 8 jaar een relatie met hem gehad en het meerdere keren zien gebeuren...), als je niet psychotisch bent, heb je het in principe niet nodig... Het is dus best weer een zware pil, maar dat is mijn mening. Het afbouwen was een crime kan ik je vertellen, en ik heb het in totaal 10 weken geslikt. Werd veel te snel opgehoogd en er cold turkey weer vanaf gehaald... en daar zit ik weer met de verschijnselen. Daarna ben ik naar een andere instelling gegaan, opnieuw ingesteld op valium en daarna met langzame taper begonnen die ik nu doe met taperingsstrips van de Regenboog apotheek. 

En daarop ben ik langzaam weer gaan functioneren... Besef je wel, 0,5 mg Xanax is geen geringe hoeveelheid die je in een keer bent gestopt zo ongeveer!

@Yollie, dankjewel! Moet een strategische casus presenteren volgende week, ga hem dit weekend voorbereiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels in één week tijd 1 mg in steeds kleiner wordende (verpulverde) heveelheidjes verminderd. Van de 15 mg diazepam. Dus nog 14 mg/weken te gaan. Geen noemenswaardige klachten, behalve een irritante loomheid, constant moe gevoel en  een gang als een schildpad. Dat zal de werking van de diazepam wel zijn, ik was Oxazepam gewend. Ik ben allang blij dat de angst/onrust weg is..

Wat een effecten toch ook hier in Nedërland van dat Coronavirus, als ik dat zo lees..., Hopen, dat de temperaturen gauw omhoog gaan, daar schijnt het virus niet tegen te kunnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Meisjeamsterdam:

Hi @bolletje!

Moet je verplicht in quarantaine? Vanwege het coronageval in je dorp? 

Hé Meis,

Nee hoor maar hoor eigenlijk bij de risico groep. Maar belangrijk is dat als ik een drager ben kan ik anderen aansteken en dat wil ik echt niet op m'n geweten hebben. Ook en das voor mij ook heel belangrijk, als ik in het ziekenhuis beland wie verzorgd dan mijn diertjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kabouter0Wesley:

Vandaag naar de tandarts geweest met een heel bang hartje. Alles is heel goed verlopen zonder enorme angst. Buiten wat hartkloppingen heb ik me goed rustig kunnen houden.

Heb een vrij goede dag. Geen sensaties in mijn lichaam en een leger hoofd. Wat een verademing.

@Kabouter0Wesleyik ben gisteren ook geweest. Vorige keer had ik afgezegd. Nu lukt alles me wel. Alleen dat slapen heb ik niet in de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei bolletje:

Helemaal niets Yollie. Je slaapt toch wel alleen heb je dat niet in de gate. Die slaap komt echt terug. Maar als je iets gaat slikken ben je dadelijk weer terug bij af. Ga overdag wat meer liggen.

@bolletje dank je wel. Ik heb gister niks geslikt en 2a 3 u geslapen. Ik moet nog van dat irritante getril in mijn linker zijde van het lijf af. Maar gelukkig geen angst meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Perfect Yollie. Concentreer je vandaag als je nare gedachten hebt op die 3-4 uur slapen. Weet dat het kan en houd je daar aan vast. Dat trillen dat komt wel, en daar ga je echt niet dood aan. Probeer positief te kijken  naar dingen. Jij komt er wel meis.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Ik kan niet ophouden Lord Bubuza te bedanken. Ik ben erg blij en stoutmoedig om te zeggen dat ik een begunstigde van zijn hulp ben. Ik heb nooit in wonderen geloofd, maar mijn gebroken huis heeft me ertoe aangezet contact met hem op te nemen en ik ben erg blij dat ik vandaag getuige. Mijn man liet me bij onze kinderen achter, ik was diepbedroefd, maar vraag me af waarom hij ons zal verlaten zonder een woord te zeggen. Enkele dagen later kreeg hij een nieuw huis en woonde hij bij een andere vrouw. Ik heb alle moeite gedaan om hem te bellen en te sms'en, maar blokkeerde me. Ik nam contact op met mijn oudere zus en zij vertelde me hoe Lord Bubuza haar vriendin hielp haar mislukte huwelijk te herstellen, dus nam ik contact op met Lord Bubuza via WhatsApp +1 505 569 0396 en vertelde hem onmiddellijk mijn probleem. Hij reageerde en zei dat hij me zou helpen mijn man te krijgen en dit zal binnen 12 tot 16 uur gebeuren, ik gaf wat hij vroeg en deed wat hij zei. Het was tussen 12 en 16 uur nadat de betovering was uitgesproken, belde mijn man me om hem te vergeven en hem terug te accepteren. Het was als een grap later op de avond dat hij thuiskwam en me op zijn knieën smeekte om hem te vergeven. Lord Bubuza's spreuk is wonderbaarlijk. Laat uw situatie u niet ongelukkig maken. Neem contact op met Lord Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Hallo kijkers online, ik ben Alfonso Vázquez en ik ben hier om mijn getuigenis te geven over hoe ik werd geholpen om mijn vrouw terug te krijgen. Ik was een cheat en mijn vrouw betrapte me verschillende keren. Ik probeerde mezelf te repareren en elke keer belandde ik keer op keer vals spelen. Ik denk dat ik niet besefte wat ze voor me betekende totdat ze me met rust had gelaten. Ik begon een manier te vinden om haar terug te krijgen, maar niets leek perfect te werken totdat ik een artikel tegenkwam over Heer Zakuza die wereldwijd veel mensen hielp om hun relaties terug te krijgen. Ik nam contact met hem op via zijn WhatsApp-nummer via + 1740-573-9483 en hij verzekerde me dat mijn vrouw binnen 48 uur bij mij terug zou komen met zijn krachtige magie en ik betaalde 410 euro voor de materialen die nodig waren voor het werk. Verrassend genoeg kwam mijn vrouw na 2 dagen terug naar huis en zei dat ze nog steeds van me houdt en ik heb gezworen haar nooit meer te bedriegen. Allemaal dankzij Lord Zakuza. WhatsApp hem via + 1740-573-9483 of e-mail hem via: lordzakuza7@gmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

 Ik kon het moeilijk geloven toen ik een opmerking op internet zag over hoe Dr. Ilekhojie mensen helpt loterij te winnen. Deze winnende nummers zijn 100% garantie dat je de loterij moet winnen. Ik heb het geprobeerd en ik heb £ 800.000,00 gewonnen. Mijn commentaar ziet er grappig uit, maar het is de waarheid, en ik beloof je dat het niet grappig zal zijn als je wint en een getuigenis met anderen deelt. Dit is een geheim om de loterij te winnen, dus ik raad je aan hetzelfde te doen. ik heb nooit in magische krachten geloofd totdat ik hem tegenkwam, het zou een grote zonde zijn als ik hier weg zou gaan zonder het contact met deze geweldige betoveraar te laten vallen. Als je de hulp van deze geweldige betoveraar nodig hebt bij het winnen van een loterij, kun je contact met hem opnemen via zijn e-mail: "(gethelp05@gmail.com of bel hem +2348147400259

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...