Spring naar bijdragen

Huiskamer woensdag 26 februari 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei bolletje:

Ga je vandaag iets leuks doen? Een beetje kunnen pitten?

Ik heb 8 uur geslapen, moest er wel een keer uit om naar de wc te gaan.
Om 4 uur werd ik ook wakker, te vroeg om op te staan.
Na wat omdraaien heb ik tot 6 uur doorgeslapen.
Ik vind het wel lekker om op te staan als het nog donker is.
Dan draai ik rustige muziek.

Vandaag heb ik een gesprek met de POH-ggz van mijn huisarts om even met iemand te kunnen bijpraten.
Daar ben ik al eerder geweest, minstens twee jaar geleden.

Verder doe ik nu dagelijks een fiets / fitness rondje, als het weer meezit twee keer per dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brak geslapen. Het gaat niet meer. Het hoofd is te moe. Pms... Ik denk echt 1 dezer dagen in te storten. Zo moe. Had ik maar eigenhandig afgebouwd ipv ryim 4 maanden wachten op een intake met allemaal onzekerheid en verslechteren. Had ik nu al heel wat minder benzooi genomen. Als ik mn leven opnieuw kon doen met wat ik nu weet. 

Psychiaters grrr vanaf mn 19e hebben ze mn leven verwoest met meteen een AD te geven toen ik burn out was. Ik had rust nodig geen chemie. Had t bijna afgebouwd zegt een arts ja maar als je het laatste beetje niet kunt doen kun je beter helemaal weer slikken. Dus ik weer luisteren. Domme domme ik. 

#ikkannietmeer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Roberto:

@Louisa, je staat op een wachtlijst voor opname in het Radboud?
Of is dat alleen voor een intake gesprek?
Weet je hoelang dat nog duurt?
Misschien staat dat al ergens, maar heb ik niet paraat.

Yep al 4 maanden. Ik had een gesprek met Erik Paling verslavingsarts in november. Ik mocht thuis obv hem maar hij raadde mij Radboud aan omdat mijn dosis zo hoog is 13.5 mg lorazepam. Alleen zo lang wachten was niet gezegd! 2 mnd hooguit.

1 dezer dagen heb ik een intake en dan nog kijken of ze me willen helpen. Maar ik ben zo erg verslechterd. Mijn brein is vreselijk. Ellende begon van de zomer met hersenexplosies. Kon niet meer lopen maar t wordt van kwaad rot erger. Nu is ook mn geheugen drama. Ik vergeet en vergeet. Dat had ik niet nog. Ik moet echt van die zooi af wil mn hoofd weer normaal werken... 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap al een tijdje beter, veel makkelijker om in te slapen, zelfs zonder medicatie. Alleen nog regelmatig wakker.

Werd vanmorgen redelijk goed wakker, voelde me dan heel draaierig worden en vanaf dan was het helemaal om zeep. Angst sloeg me om de oren en zo ben ik al heel de voormiddag. Bah!

Aan iedereen weer een goeie dag gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Ometon:

Mijn weegschaal blijkt telkens bij dezelfde pil een ander gewicht aan te geven ? 

Dan weer 0.153   dag later zelfde pil 0.156 

Kan hitte hier mee te maken hebben 

Kan niet taperen als het gewicht op de weegschaal onbetrouwbaar is 

Help !!!!!

Je zult t toch echt met die weegschaal moeten doen. Ook de mijne schommelt en die van iedereen die ik spreek. Dus helemaal betrouwbaar zal het nooit worden, echt niet. Gewoon beginnen met afbouwen, anders kom je er nooit van af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Ometon:

Mijn weegschaal blijkt telkens bij dezelfde pil een ander gewicht aan te geven ? 

Dan weer 0.153   dag later zelfde pil 0.156 

Kan hitte hier mee te maken hebben 

Kan niet taperen als het gewicht op de weegschaal onbetrouwbaar is 

Help !!!!!

pillen zijn  ook verschillend in gewicht.  Zo komen ze uit de fabriek. Die afwijking is geaccepteerd volgens de richtlijnen. Hebben wij niets aan helaas.

Neem 155 mg als de standaard. Dat zit er tussenin. Vandaar uit ga je naar beneden werken. Je hakt daarmee gewoon de knoop door. Dat heb ik  ook moeten doen met de diazepam. En dat werkt zo voor elk medicijn.

dus : je verlaagt met 1 mg per twee dagen bijvoorbeeld?
dag 1 : 154 mg
Dag 2: 154 mg
Dag 3: 153 mg
Dag 4: 153 mg
Dag 5: 152 mg
Dag 6 152 mg
Dag 7:  151 mg 

etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Op 26-2-2020 om 12:25 zei Kannietmeer:

pillen zijn  ook verschillend in gewicht.  Zo komen ze uit de fabriek. Die afwijking is geaccepteerd volgens de richtlijnen. Hebben wij niets aan helaas.

Neem 155 mg als de standaard. Dat zit er tussenin. Vandaar uit ga je naar beneden werken. Je hakt daarmee gewoon de knoop door. Dat heb ik  ook moeten doen met de diazepam. En dat werkt zo voor elk medicijn.

dus : je verlaagt met 1 mg per twee dagen bijvoorbeeld?
dag 1 : 154 mg
Dag 2: 154 mg
Dag 3: 153 mg
Dag 4: 153 mg
Dag 5: 152 mg
Dag 6 152 mg
Dag 7:  151 mg 

etc.

@Ometon hier is je antwoord. Iedereen heeft last van de afwijking qua pilgewicht. Je moet ergens beginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok temperatuur moet kamer temperatuur zijn volgens fabrikant

Always allow the scale to acclimate to normal room temperature for at least one hour before use. Give your scale sufficient warm up time. Usually 30-60 seconds before calibration to give the internal components a chance to stabilize. Keep your scale in a clean environment.
 
Dus hebet airco de kamer op 23 graden gebracht  en zaken even water pas gemaakt ga vandaag beginnen 
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...