rapilos Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 2 uur geleden zei Manou: Goedemorgen. Dagpact: Roberto Rosa Manou Rapilos Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Carnavalstochten ook afgelast, vanwege de storm ( Niet dat ik daar rouwig om ben hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Ojee, ik wou nog wel naar Zwaag morgen met kleindochter, voor de carnavalsoptocht. Jammer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Misschien gaat het bij jullie wel door Nancy, Zou het eerst even checken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Ja, dat zou kunnen inderdaad. Even het weer afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 (bewerkt) @nancyis ook zo, maar nu hier lezende zie ik wel dat mijn leed van nu kleinbier is haha vergeleken bij was wat en bij anderen nog is ook bij mijn kinderen 22 februari 2020 bewerkt door lady jane nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Goedemiddag alweer Ik ga zo een weekendje weg met vriend. Geen idee waarheen, alleen maar dat ik klaar moet staan op de afgesproken plek. Ik hou daarvan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Klinkt spannend @Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Naar bed? Oh even dacht ik dat dit het draadje van vrijdag weer was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 5 uur geleden zei fleurtje: Ik ga vandaag iets doen En, heb je het al gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Ja se Ik heb de was opgevouwen, gestofzuigd, mijn slaapkamer opgeruimd, mijn beddegoed vervangen, de planten water gegeven, de keuken en de living opgeruimd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Ik heb hier lopen mekkeren, mijn dochter geirriteerd, papieren bekeken en teruggelegd, me druk gemaakt in de papieren die ik heb teruggelegd,.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Jane ik vind jou wijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Ik voel me ook wijs. Ik heb gemediteerd, een boterham met pindakaas en banaan gemaakt, een video gekeken over non-dualisme, een mail geschreven naar een vriendin. Op Facebook gekeken, de afwas gedaan, keukenvloer gedweild, drie koffies gedronken en getelefoneerd met mijn broer. En ik ga nu naar buiten om glas en plastic weg te brengen en wat rommel weer binnen te halen. En een groot stuk lopen want ik moet trainen voor een wandelvakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 3 uur geleden zei Ietje: Dagpact: Roberto Rosa Manou Rapilos Ietje Lonster Het is zaterdag en wij drinken niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Wow jij hebt ook al een boel gedaan. T glas zou ik ook nog moeten wegdoen. Dienen boterham met pindakaas en banaan begrijp ik niet. Ook ni nen boterham met kaas en konfituur Warme pasta met kristalsuiker dan weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Ik heb 2 honden van de ene naar de andere groep gekregen zonder dat ze in de gaten hadden dat ze eruit geknikkerd waren Beviel goed, ik ga nog eens vaker iets dappers doen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 51 minuten geleden zei Lonster: Ik voel me ook wijs. Ik heb gemediteerd, een boterham met pindakaas en banaan gemaakt, een video gekeken over non-dualisme, een mail geschreven naar een vriendin. Op Facebook gekeken, de afwas gedaan, keukenvloer gedweild, drie koffies gedronken en getelefoneerd met mijn broer. En ik ga nu naar buiten om glas en plastic weg te brengen en wat rommel weer binnen te halen. En een groot stuk lopen want ik moet trainen voor een wandelvakantie. En het allemaal opgeschreven dat is ook al bijna een ding op zich fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 (bewerkt) 6 uur geleden zei Yana: Misschien beter om de nicotine heeeeel langzaam af te bouwen @fleurtje, nergens voor nodig om jezelf op de kast te jagen. Moh ik wil niet nog een pak kopen eerlijk gezegd. Er zitten er heel wat in. En voor dat dat dan weer op is. Ik ben op 1 febr van ongeveer 15 zuigtabletten nr 7 gegaan tot deze op waren. Dan nr kauwgom overgeschakeld en snel gemerkt dat ik daar minder vlug nr grabbel dan de zuigtabletten. Dus vrij snel nr 4 gegaan. T zou moeten lukken zoals ik t gepland heb maar t gaat wat wilskracht vragen. Vooral omdat ik ook nog dagen heb waar ik t emotioneel zwaar heb. Maar ik geef op dat vlak niet snel af. Maar t valt te bekijken 22 februari 2020 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 (bewerkt) Een hollands iets waar ik me ooit serieus aan mispakt heb zijn die roze en blauwe muizenstrontjes op beschuit die bij een geboorte worden gegeven. Ik dacht dat dat zoet spul ging zijn 22 februari 2020 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Jakkes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 1 uur geleden zei Lonster: Het is zaterdag en wij drinken niet. Precies!Bijna dag 2 door,dingen gedaan en ik voel me goed,morgen een kleine reis maken en op visite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 (bewerkt) Nee anijs, Fleurtje, dat is goed voor het zog . En bruin bier is ook goed voor de borstvoeding. En Pleegzuster Bloedwijn om aan te sterken. 22 februari 2020 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Goed bezig @Leentje. voor je t weet zit je aan een week. Bij mij waren de weekends altijd t lastigste en daar ben je bijna door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 wat een fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden