Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 februari 2020

Roberto

Aanbevolen berichten

Ik voel me ook wijs. Ik heb gemediteerd, een boterham met pindakaas en banaan gemaakt, een video gekeken over non-dualisme, een mail geschreven naar een vriendin. Op Facebook gekeken, de afwas gedaan, keukenvloer gedweild, drie koffies gedronken en getelefoneerd met mijn broer. En ik ga nu naar buiten om glas en plastic weg te brengen en wat rommel weer binnen te halen. En een groot stuk lopen want ik moet trainen voor een wandelvakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Lonster:

Ik voel me ook wijs. Ik heb gemediteerd, een boterham met pindakaas en banaan gemaakt, een video gekeken over non-dualisme, een mail geschreven naar een vriendin. Op Facebook gekeken, de afwas gedaan, keukenvloer gedweild, drie koffies gedronken en getelefoneerd met mijn broer. En ik ga nu naar buiten om glas en plastic weg te brengen en wat rommel weer binnen te halen. En een groot stuk lopen want ik moet trainen voor een wandelvakantie.

En het allemaal opgeschreven dat is ook al bijna een ding op zich :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Yana:

Misschien beter om de nicotine heeeeel langzaam af te bouwen @fleurtje, nergens voor nodig om jezelf op de kast te jagen. 

Moh ik wil niet nog een pak kopen eerlijk gezegd. Er zitten er heel wat in. En voor dat dat dan weer op is.

Ik ben op 1 febr van ongeveer 15 zuigtabletten nr 7 gegaan tot deze op waren. Dan nr kauwgom overgeschakeld en snel gemerkt dat ik daar minder vlug nr grabbel dan de zuigtabletten. Dus vrij snel nr 4 gegaan. T zou moeten lukken zoals ik t gepland heb maar t gaat wat wilskracht vragen. Vooral omdat ik ook nog dagen heb waar ik t emotioneel zwaar heb.

Maar ik geef op dat vlak niet snel af. Maar t valt te bekijken :rose:

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...