Spring naar bijdragen

Huiskamer Zaterdag 8 februari


Lynn86

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Help me erdoor die bromazepan is van de duivel ik heb het zo moeilijk alsof je gek word trillingen zo heb ik het nog niet gehad wat moet ik doen het is oorlog in mijn lijf mijn hart gaat tekeer vannacht niet geslapen  liefs Wilhelmina

Slaap je dan zo'n nacht helemaal niet, @Wilhelmina? Of kun je overdag nog wat slapen? Ben je ook erg angstig dan? Het hoort bij de afbouw/ontwenning, ook de hartkloppingen. Het wordt minder en het gaat uiteindelijk over, maar niemand weet wanneer. Ik vind je een kanjer, je doet het toch maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Wilhelmina:

Cyclad58 ik slaap hele nachten niet of een paar uurtjes of  een half uur ongeregeld  over dag kan ik niet slapen Dank je wel voor je bemoediging.  Liefs Wilhelmina 

Zitten er soms wel goede nachten bij? Je hebt dat soms nodig. Ik werk zelf nog, maar slaap ook niet goed. Soms heb ik een goede nacht en dan trek ik meteen bij. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Cyclad58:

Zitten er soms wel goede nachten bij? Je hebt dat soms nodig. Ik werk zelf nog, maar slaap ook niet goed. Soms heb ik een goede nacht en dan trek ik meteen bij. Sterkte!

Ik ben wel altijd zo moe kan niet veel in huis doen ik hoop met de afbouw dat het slapen beter gaat ik wil mijn werk in huis graag doen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Wilhelmina:

Ik ben wel altijd zo moe kan niet veel in huis doen ik hoop met de afbouw dat het slapen beter gaat ik wil mijn werk in huis graag doen 

Cyclad58

 

13 uur geleden zei Wilhelmina:

Een keer in de week slaap ik goed dan voel je een ander mens  ongeveer 4 of 5 uren   groetjes 

Cyclad58 vanacht geslapen maar steeds wakker mijn hart klopt in mijn oor daar ben ik zo bang voor overdag heb ik dat niet de dokter zegt geef niet ik dacht vanmorgen ik wil niet meer leven al die angsten ben depressief huilt veel  ik mag zo niet denkbaar  Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Wilhelmina:

Cyclad58

 

Cyclad58 vanacht geslapen maar steeds wakker mijn hart klopt in mijn oor daar ben ik zo bang voor overdag heb ik dat niet de dokter zegt geef niet ik dacht vanmorgen ik wil niet meer leven al die angsten ben depressief huilt veel  ik mag zo niet denkbaar  Wilhelmina

Komt dat nou echt van de afbouw al die negetieve gevoelens niet normaal het leven kan mooi zijn als ik naar mijn hondje kijk word ik droevig  ik wil vreugde niet verdriet  zoals nu 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien komt het niet allemaal van het afbouwen Wil. Kijk als je medicatie slikt die de gevoelens weg drukt, en je stopt met die medicatie, dan komen al die gevoelens weer naar boven. Er is minder medicatie in je lichaam dus kunnen die gevoelens er weer uit. Dit is eigenlijk harstikke goed dat die vuilniszak die je lang op je rug mee gedragen hebt geleegd wordt en minder zwaar. Als de vuilnis in de straat niet opgehaald wordt, moet je eens kijken wat voor 'n rotzooi het wordt, dat stapelt zich op. Als jij dat meedraagt op je rug is dat veel te zwaar, dat komt allemaal door die medicatie en moet er uit. Dadelijk kun je weer gelukkig zijn en vrij van alle ellende. Houd moed meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei bolletje:

Misschien komt het niet allemaal van het afbouwen Wil. Kijk als je medicatie slikt die de gevoelens weg drukt, en je stopt met die medicatie, dan komen al die gevoelens weer naar boven. Er is minder medicatie in je lichaam dus kunnen die gevoelens er weer uit. Dit is eigenlijk harstikke goed dat die vuilniszak die je lang op je rug mee gedragen hebt geleegd wordt en minder zwaar. Als de vuilnis in de straat niet opgehaald wordt, moet je eens kijken wat voor 'n rotzooi het wordt, dat stapelt zich op. Als jij dat meedraagt op je rug is dat veel te zwaar, dat komt allemaal door die medicatie en moet er uit. Dadelijk kun je weer gelukkig zijn en vrij van alle ellende. Houd moed meid.

Lieve Bolletje je bent een schat je leg het goed uit begrijpelijk zoals jij dat zegt je geef me een oppepper ik wil voor mijn hondje zorgen  ik meen  wat ik zegt je bent heel menselijk  fijne dag liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik bromazepan en de tabletten zijn 3 mg per stuk met een mesje snijd ik deze en m.b.v een milligrammen weegschaal weeg ik de stukjes af. De eerste neem ik om 11 uur 1.00 mg, om 15 uur weer 1.00 mg, om 19 uur neem ik 1.10. mg om 23 uur als laatste 1.00 mg. Ik stond op 5  tabbletten van 3 mg en nu op ongeveer 5 kwart tabletten ik  hoop dat ik het een beetje duidelijk heb geschreven  liefs Wilhelmina.

bewerkt door Wilhelmina
Aanpassing
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Wilhelmina:

Komt dat nou echt van de afbouw al die negetieve gevoelens niet normaal het leven kan mooi zijn als ik naar mijn hondje kijk word ik droevig  ik wil vreugde niet verdriet  zoals nu 

Lieve @Wilhelmina,

Je doet het zo goed maar het is super zwaar. Echt het komt goed maar het heeft tijd nodig. Ooit ga je je weer rustig en gelukkig voelen en weer normaal slapen.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Wilhelmina:

Ik gebruik bromazepan en de tabletten zijn 3 mg per stuk met een mesje snijd ik deze en m.b.v een milligrammen weegschaal weeg ik de stukjes af. De eerste neem ik om 11 uur 1.00 mg, om 15 uur weer 1.00 mg, om 19 uur neem ik 1.10. mg om 23 uur als laatste 1.00 mg. Ik stond op 5  tabbletten van 3 mg en nu op ongeveer 5 kwart tabletten ik  hoop dat ik het een beetje duidelijk heb geschreven  liefs Wilhelmina.

Ja maar lieverd, wat jij doet is bijna onmenselijk. Moet je eens kijken hoe hard je bezig bent met de afbouw, zo knap van je.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bolletje:

Ja maar lieverd, wat jij doet is bijna onmenselijk. Moet je eens kijken hoe hard je bezig bent met de afbouw, zo knap van je.:heart:

Hallo mensen ik heb  mijn hondje uit gelaten  ze is dan blij ik heb straatvrees dan ga ik om de hoek niet zo ver even op de bank zitten bij het gras veldje heb ik toch gedaan goed voor Bracha en goed voor mij ik wil  mijn wereld groter maken dat komt ook goed  en jullie komen er ook uit we geven niet op  we gaan samen afbouwen   liefs Wilhelmina ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...