Spring naar bijdragen

Donderdag 30 januari 2020


Ties

Aanbevolen berichten

Vanavond had ik koorrepetitie, op de terugweg bleek een weg afgesloten, dus ik moest omrijden. Eerst moest ik een heel eind terug en vervolgens zocht ik een andere route. Die bleek op een gegeven moment ook afgesloten te zijn. Al met al kwam ik letterlijk steeds verder van huis.

Het was een rare gewaarwording, ik wist niet meer hoe ik thuis moest komen en dat voelde opeens heel eng. Ik had geen idee waar ik was en in het donker, ‘s avonds laat liet mijn topografische kennis mij even in de steek. Uiteindelijk ben ik thuisgekomen,  ik was echt opgelucht! Rare gewaarwording!

Nu nog een kop thee en dan naar bed. Welterusten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Jannigje:

Vanavond had ik koorrepetitie, op de terugweg bleek een weg afgesloten, dus ik moest omrijden. Eerst moest ik een heel eind terug en vervolgens zocht ik een andere route. Die bleek op een gegeven moment ook afgesloten te zijn. Al met al kwam ik letterlijk steeds verder van huis.

Het was een rare gewaarwording, ik wist niet meer hoe ik thuis moest komen en dat voelde opeens heel eng. Ik had geen idee waar ik was en in het donker, ‘s avonds laat liet mijn topografische kennis mij even in de steek. Uiteindelijk ben ik thuisgekomen,  ik was echt opgelucht! Rare gewaarwording!

Nu nog een kop thee en dan naar bed. Welterusten 

Das gek. 

Ik ben niet altijd 1 en al symboliek maar ik lees iets wat jouw pad kan zijn.

Op zoek naar thuis. Proberen maar steeds afgesloten worden. Het gevoel verder weg te drijven. Op je eentje in t donker. Jezelf een beetje verliezen. Angst. En dan op een bepaald moment, tegen alle verwachtingen in, ben je er. Thuis! 

Of ik projecteer te veel dat kan ook :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk dat je het goed aanvoelt Fleur,
ik had hetzelfde gevoel een paar jaar geleden
was ik in Beverwijk naar volley dochter gaan kijken,
maar moest bij een 2-2 stand naar huis om de laatste trein nog te halen
en verdwaalde ook, op de vouwfiets.
eerst rustig want had speling ingecalculeerd, maar steeds paniekeriger
naarmate de treintijd naderde, zag me al op t politiebureau overnachten.
Op het toppunt vd adrenaline zag ik de trein aan komen rijden, en hoe het kan
weet ik nog steeds niet, maar vond de trap omhoog, sjouwde die fiets mee en
met draaiende wielen in de trein gesprongen. Deed het haast in mijn broek
van opluchting(?)of de angst kwam toen nog meer los.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei fleurtje:

Das gek. 

Ik ben niet altijd 1 en al symboliek maar ik lees iets wat jouw pad kan zijn.

Op zoek naar thuis. Proberen maar steeds afgesloten worden. Het gevoel verder weg te drijven. Op je eentje in t donker. Jezelf een beetje verliezen. Angst. En dan op een bepaald moment, tegen alle verwachtingen in, ben je er. Thuis! 

Of ik projecteer te veel dat kan ook :)

Je projecteert heel goed, vrees ik. Wat je zegt herken ik heel erg, ik schrok er zelfs van toen ik het de eerste keer las. Ik voel(de) me bijna “betrapt”, alsof je iets blootlegt wat ik wel weet, maar waarvan ik dacht dat het verborgen was oid. Alleen dat laatste stuk “tegen alle verwachtingen in,  ben je er. Thuis!” lukt maar steeds niet. 

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...