Waldorff Geplaatst 30 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2020 6 uur geleden zei Lika: Wist alleen niet meer waar..... Ander verhaal natuurlijk, maar een paar keer mee gemaakt dat ik te lam was om nog te fietsen en een taxi in kroop omg.... volgende dag geen-idee waar ik m'n fiets had gestald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2020 Ach Bor, wat triest allemaal. {[]} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hetisgenoeg Geplaatst 30 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2020 10 uur geleden zei Bor: Geeft niks, kon jij ook niet weten. Heb je ook kleinkinderen? ja, 2 prachtige kleindochters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2020 Jeetje @Bor, het houdt maar niet op. Voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2020 Vanavond had ik koorrepetitie, op de terugweg bleek een weg afgesloten, dus ik moest omrijden. Eerst moest ik een heel eind terug en vervolgens zocht ik een andere route. Die bleek op een gegeven moment ook afgesloten te zijn. Al met al kwam ik letterlijk steeds verder van huis. Het was een rare gewaarwording, ik wist niet meer hoe ik thuis moest komen en dat voelde opeens heel eng. Ik had geen idee waar ik was en in het donker, ‘s avonds laat liet mijn topografische kennis mij even in de steek. Uiteindelijk ben ik thuisgekomen, ik was echt opgelucht! Rare gewaarwording! Nu nog een kop thee en dan naar bed. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Aargh Jannigje. Wat een rare situatie. Gelukkig ben je thuis gekomen! @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 6 uur geleden zei Jannigje: Vanavond had ik koorrepetitie, op de terugweg bleek een weg afgesloten, dus ik moest omrijden. Eerst moest ik een heel eind terug en vervolgens zocht ik een andere route. Die bleek op een gegeven moment ook afgesloten te zijn. Al met al kwam ik letterlijk steeds verder van huis. Het was een rare gewaarwording, ik wist niet meer hoe ik thuis moest komen en dat voelde opeens heel eng. Ik had geen idee waar ik was en in het donker, ‘s avonds laat liet mijn topografische kennis mij even in de steek. Uiteindelijk ben ik thuisgekomen, ik was echt opgelucht! Rare gewaarwording! Nu nog een kop thee en dan naar bed. Welterusten Das gek. Ik ben niet altijd 1 en al symboliek maar ik lees iets wat jouw pad kan zijn. Op zoek naar thuis. Proberen maar steeds afgesloten worden. Het gevoel verder weg te drijven. Op je eentje in t donker. Jezelf een beetje verliezen. Angst. En dan op een bepaald moment, tegen alle verwachtingen in, ben je er. Thuis! Of ik projecteer te veel dat kan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 ik denk dat je het goed aanvoelt Fleur, ik had hetzelfde gevoel een paar jaar geleden was ik in Beverwijk naar volley dochter gaan kijken, maar moest bij een 2-2 stand naar huis om de laatste trein nog te halen en verdwaalde ook, op de vouwfiets. eerst rustig want had speling ingecalculeerd, maar steeds paniekeriger naarmate de treintijd naderde, zag me al op t politiebureau overnachten. Op het toppunt vd adrenaline zag ik de trein aan komen rijden, en hoe het kan weet ik nog steeds niet, maar vond de trap omhoog, sjouwde die fiets mee en met draaiende wielen in de trein gesprongen. Deed het haast in mijn broek van opluchting(?)of de angst kwam toen nog meer los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Jullie verhalen klinken voor mij als een nachtmerrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 (bewerkt) 11 uur geleden zei fleurtje: Das gek. Ik ben niet altijd 1 en al symboliek maar ik lees iets wat jouw pad kan zijn. Op zoek naar thuis. Proberen maar steeds afgesloten worden. Het gevoel verder weg te drijven. Op je eentje in t donker. Jezelf een beetje verliezen. Angst. En dan op een bepaald moment, tegen alle verwachtingen in, ben je er. Thuis! Of ik projecteer te veel dat kan ook Je projecteert heel goed, vrees ik. Wat je zegt herken ik heel erg, ik schrok er zelfs van toen ik het de eerste keer las. Ik voel(de) me bijna “betrapt”, alsof je iets blootlegt wat ik wel weet, maar waarvan ik dacht dat het verborgen was oid. Alleen dat laatste stuk “tegen alle verwachtingen in, ben je er. Thuis!” lukt maar steeds niet. 31 januari 2020 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Miss komt t juist wanneer je t net niet verwacht. Of er niet meer op wacht. Het komt wel goed @Jannigje. Eender hoe. T stond in je verhaal Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden