Penny Geplaatst 19 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 Je moet je niet verliezen in de excuses die je hebt voor je je drankprobleem. Ook de schuld niet bij een ander leggen. Focus je op je toekomst. Ik moet nu echt gaan slapen. Truste voor nu. X wees sterk! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 19 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 2 minuten geleden zei elzbieta: @SensitiefEn mijn brein heeft nu al geleerd "ha, we kunnen onszelf verdoven!!" en dat verdoven gebeurt nu ook als er dingen gebeuren waar ik geen grip op heb. Door verliezen van mijn zaak heb ik veel belastingschulden en andere schulden. Ja, dat is herkenbaar en van het één komt het ander, als een rollercoaster. Heb je hulp gezocht om alles wat er is gebeurd een plek te geven en je leven een nieuwe wending te geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 19 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 @SensitiefWel excuses. Het heeft mij geknakt van binnen. "Hoe kon je?" En er is eigenlijk geen excuus of het aantal het spijt mij genoeg om dit te laten helen. Ik weet dat ik dat verdriet moet loslaten, en ik doe mijn best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 19 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 @SensitiefJawel, en ik probeer het ook steeds meer in mij zelf een plek te geven. to be continued dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 19 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 2 minuten geleden zei elzbieta: @SensitiefWel excuses. Het heeft mij geknakt van binnen. "Hoe kon je?" En er is eigenlijk geen excuus of het aantal het spijt mij genoeg om dit te laten helen. Ik weet dat ik dat verdriet moet loslaten, en ik doe mijn best. Goed dat je het op gaat pakken met een professional. Dit kun je niet alleen en verdoven is zoals je weet van tijdelijke aard. Sterkte en wees lief voor jezelf. Welterusten alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjeng Geplaatst 19 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 Veel is zo herkenbaar, je bent niet alleen Elzbieta. Fantastisch mensen, al die steun! Zet m op Elzbieta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Zet 'm op ja! Je kunt dit en echt je kunt (zelfs beter!) dealen met alles zonder verdoving! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 20 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 dank jullie wel voor alle goede worden, fijn om begrip te krijgen en geen veroordeling <3. mijn voornemens zijn om elke dag in de ochtend hier te zijn voor de dagpackt als die er nog is. liefs ella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hetisgenoeg Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 hoi. Ik ben nieuw en wil graag stoppen met drinken. Het i genoeg maar ik kan het niet alleen. Ik hoop hier een steunpunt te vinden. Weet alleen niet zo goed hoe dit forum werkt. Tips zijn welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Wat treffend en mooi @Cleo66! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Zo is t maar net @Cleo66! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 20 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Tsja en ik wil allebei niet. Geen alcoholist zijn en niet dronken door het leven maar volledig sober... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 (bewerkt) in je 1e posting schrijf je dat je denkt dat het wel went, dat etiket. Laat het los voor nu en richt je op gestopt zijn en gestopt blijven, dat is je prioriteit voor nu. Ik lees heel veel van willen, niet willen, proberen, je best doen. Dat klinkt alsof de knop nog niet echt om is, alsof er een achterdeur op een kiertje blijft. Dat woord alcoholist haalt je uit je kracht. Misschien word je ooit een niet drinkende alcoholist? Maar nu ben je gestopt. Zorg dat je dat kunt blijven zeggen. De eerste niet nemen, dat ik wat jij alleen kunt doen. En dan verdien je elke titel die jij maar uit kiest, zullen we dat afspreken? 20 januari 2020 bewerkt door lady jane Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 20 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Deal! Bob en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden